loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه نویسی را در کتاب «تاملی دیگر در باب داستان» یاد بگیرید

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : محسن سلیمانی

کتاب «تاملی دیگر در باب داستان» درباره داستان و داستان‏ نویسی است که کوشیده با بهره ‏گیری از نمونه داستان های نویسندگان مشهور دنیا تکنیک قصه ‏نویسی و خلق داستان را آموزش بدهد.

سه‌شنبه 4 دی 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، هر چند قصه نویسی نیاز به استعداد ویژه دارد و حتی معیارهای عام موجود قصه نویسی نیز برآمده از قصه هایی است که نویسندگان موفق نوشته اند، اما این کتاب به قصه نویسان جهت ارتقاء سطح آگاهی های فنی آنان و تلاش برای یادگیری مهارت داستان نویسی کمک فراوانی خواهد کرد.

کتاب «تاملی دیگر در باب داستان» که نوشته لارنس پرین و با ترجمه زنده یاد محسن سلیمانی است، در نُه فصل به طرح داستان، شخصیت پردازی، زاویه دید و سایر موارد مؤثر در فن داستان نویسی پرداخته است.

در کتاب حاضر که درباره داستان و داستان‏نویسی است با بهره‏گیری از نمونه داستان های نویسندگان مشهور دنیا (اغلب ادبیات‏ غرب) تکنیک قصه ‏نویسی و خلق داستان، آموزش داده شده‏ است.

بیشتر مباحث در مورد داستان کوتاه است. فهرست مطالب عبارتست از

مقدمه،

فصل اول - طبقه‏ بندی‏ داستان ها،

فصل دوم - طرح داستان،

فصل سوم - شخصیت ‏پردازی درداستان،

فصل چهارم - پیام داستان،

فصل پنجم - زاویه دید،

فصل‏ ششم - سمبل و کنایه،

فصل هفتم - احساس و طنز،

فصل هشتم - خیال‏پردازی در داستان،

فصل نهم - معیارهای ارزیابی.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط