loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نگاهی به زندگی شهید احمد کاظمی با یک اثر داستانی

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : کرامت یزدانی

کتاب «نردبانی برای چیدن نارنج» روایت زندگی سردار سرلشکر احمد کاظمی، نوشته کرامت یزدانی است که به مناسبت شهادت این شهید والامقام به علاقه مندان کتاب معرفی می شود.

پنجشنبه 20 دی 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر ین اثر که از مجموعه «قصه فرماندهان» است از 12 داستان کوتاه مستقل تشکیل شده است که جذاب ترین رخدادها در زندگی این شهید، سوژه های اصلی داستان ها شده اند.

در قسمتی از کتاب اینگونه آمده است: بچه های جبهه ی فیاضیه ، هسته ی اولیه ای بودند که بعدها منشاء آثار ارجمندی در تاریخ جنگ شدند. فیاضیه، با احمد کاظمی، در کنارِ دارخوین که فرماندهی آن را دوست دلیرش حسین خرازی به عهده داشت، شگفتی های ارزشمندی رقم زدند. در مرداد 1360، گروه کوچک رزمندگان فیاضیه، به سه گردان افزایش یافتند و در ترکیب با تیپ دوم لشکر 77 خراسان، در پنجم مهر، حمله ی سختی را به دشمن وارد کردند. اکنون نام او، فرمانده ی شجاعی بود که با تدبیر و هوش کم نظیر، در کنار سایر فرماندهان، توانسته بودند دشمن را دور زده، حصر آبادان را بشکنند...

گفتنی است سردار شهید احمد کاظمی، به همراه جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران، روز نوزدهم دی ماه سال 1384 و در آستانه روز عرفه، در حادثه سقوط هواپیمای جت فالکون به شهادت رسیدند.

مجموعه قصه فرماندهان کتاب هایی بر اساس زندگی فرماندهانی همچون شهید یوسف کلاهدوز، شهید حسن آبشناسان، شهید علیرضا موحد دانش، شهید محمد جهان آرا، شهید داوود کریمی، شهید حسن باقری، شهید مصطفی چمران، شهید حسین خرازی، شهید عباس بابایی، شهید ابراهیم همت و ... برای نوجوانان منتشر شده است.

کتاب «نردبانی برای چیدن نارنج » در 104 صفحه،قطع پالتویی و با قیمت چهار هزار تومان به علاقه مندان کتاب معرفی می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط