loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بچشان به کاممان طعم شیرین بی مثالت را؛ «طعم شیرین خدا» منتشر شد.

انتشارات مرتبط : آیین فطرت

نویسندگان مرتبط : محسن عباسی ولدی

مجموعه 3 جلدی طعم شیرین خدا، نوشته محسن عباسی ولدی چاپ و منتشر شد.

یکشنبه 23 دی 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا، مجموعه سه جلدی طعم شیرین خدا، با عنوان های «من با خدای کوچکم قهرم!»، «می شود این قدر مهربان نباشی؟!» و «با تیغ مهربانی ات آخر می کشی مرا!» نوشته حجت الاسلام محسن عباسی ولدی از سوی انتشارات آیین فطرت چاپ و منتشر شد.

این مجموعه (طعم شیرین خدا) بنا دارد با تکیه به آیات قرآن و احادیث پر از نور اهل بیت علیهم السلام به معرفی خدا و معرفی ابعاد مختلف دین برای مخاطبان بپردازد.

جلد اول از این مجموعه: «من با خدای کوچکم قهرم!»
در این کتاب می خوانیم:

«همین که سوار اتوبوس شدم، انبوه سوالایی رو که بچه ها درباره خدا پرسیده بودن، یکی یکی از تو پلاستیک درآوردم و شروع کردم به خوندن. حسم به دنیای اطرافم عوض شده بود. باری روی دوشم احساس می کردم که خیلی سنگین بود. این سوالا حرف بچه هایی بود که خیلی ها فکر میکردن از خدا فرارین .... »

جلد دوم این مجموعه: «می شود این قدر مهربان نباشی؟!»
این کتاب در مورد همراهی خدا با بندگانش هست.
در این کتاب می خوانیم:

«رحمت رحمانی خدا، خیلی عجیبه! وقتی بهش فکر می کنیم، تازه متوجه می شویم چه قدر از خدا و اهل بیت علیهم السلام فاصله گرفتیم و چه قدر دین رو اشتباه فهمیدیم. بعضیا به دین، نگاه خشونت آمیز دارن فکر می کنن دین وخشونت با هم عجینن و اصلا چهره غالب و اصلی دین، همون جنبه خشونتی شه. ...»

جلد سوم این مجموعه: «با تیغ مهربانی ات آخرش می کشی مرا!»
در این کتاب می خوانیم:

«بعضی از ماها می خوایم کاری کنیم که مردم تو گناه کردن جسورنشن، به جاش نوع معرفی ما از خدا باعث می شه مردم کلا خدا رو بذارن کنار. با خدا بودن و گناه کردن بهتره، یا بی خدا بودن؟ ... »

این دوره سه جلدی با قیمت 430000 هزار ریال و در 2500 نسخه در بازار موجود است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط