loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حادثه طبس در قالب رمان «هجوم» مکتوب شد

رمان حادثه طبس که درباره حمله نظامی آمریکا در اوایل انقلاب اسلامی ایران نوشته شده است، از سوی انتشارات شاهد به چاپ رسید.

شنبه 6 شهریور 1389

کتاب «هجوم» که به قلم «حمید نوایی لواسانی» نوشته شده و از سوی انتشارات شاهد و با حمایت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به چاپ رسیده است.

نگارنده، «هجوم» را با نگاهی به زندگی شهید «محمد منتظر قائم» نوشته است و در آغاز این کتاب بخشی از آیات مبارکه سوره فیل را با این مضمون آورده است: «آیا ندیدی که خدای تو با اصحاب فیل چه کرد؟ آیا مکر و تدبیری که برای خرابی کعبه داشته‌اند تباه نکرد؟ و بر هلاک آنها مرغان ابابیل را فرستاد. تا آن سپاه را با سنگ‌های گل پخته، سنگ‌باران کردند؛ و تنشان را چون علفی زیر دندان حیوان خرد گردانید.»

این کتاب در 27 فصل تدوین شده است. بخشی از این کتاب را می‌خوانیم:«محمد از خواب پرید. روی تخت نشست. هیجان‌زده بود. دست به پیشانی عرق کرده‌اش کشید. تصاویر زیبا و عجیب، روشن و واضح به ذهنش، هجوم می‌آوردند. اما چرا کویر؟ چرا از آن همه تصاویر پرمعنی، نشانه‌ای از کوهستان، دره‌ها و مناطق دیگری که ماه‌ها در آن به سر برده بود وجود نداشت؟ نفس عمیقی کشید. لبخند روی لبش نشست و خدا را برای تحقق آرزویش شکر کرد. کویر یا کوهستان چه فرقی داشت، مهم آن بود که از قافله عقب نماند.»

«هجوم» به کوشش نشر شاهد در 133 صفحه، سه هزار نسخه و به بهای 35 هزار ریال منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط