loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب « سالار تکریت » رونمایی می شود

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : مصطفی زمانی فر

«سالار تکریت» خاطرات اسارت سیدحسین سالاری، جانباز و آزاده یزدی به قلم مصطفی زمانی فر در حوزه هنری استان یزد رونمایی می شود.

دوشنبه 1 بهمن 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، رونمایی از کتاب «سالار تکریت» خاطرات سید حسین سالاری در یازدهمین محفل خاطره «پایداری» پنجشنبه چهارم بهمن در حوزه هنری استان یزد برگزار می شود.


در این مراسم سید حسین سالاری (راوی کتاب)، مصطفی زمانی فر (نویسنده) و با سخنرانی مجتبی جعفری حضور خواهند داشت.


سالاری متولد ۱۳۴۶ در خانواده ای مذهبی و کارگری در محله شیخ داد یزد و کارشناس حسابداری است. او در خاطرات خود اطلاعاتی را درباره اردوگاه های دشمن بعثی و وضعیت اسرای ایرانی در این اردوگاه ها می‏ دهد و به بیان وقایع و پیامدهای ناگوار جنگ، مظلومیت و مقاومت آزادگان و همچنین دردها و مرارت‏ های سال‏ های اسارت خود و دیگر همرزمانش می ‏پردازد.


این سرباز ارتش که در واحد مهندسی رزمی لشکر ۸۱ باختران مشغول خدمت بود در آخرین روز سال ۱۳۶۶ در عملیاتی در منطقه غرب کشور از ناحیه پای راست مجروح شده و پس از چهار شبانه روز در حالی که رمقی در بدن نداشت به اسارت نیروهای عراقی درمی آید.


لازم به ذکر است مراسم رونمایی از کتاب «سالار تکریت» چهارم بهمن ماه ساعت 18 در حوزه هنری استان یزد واقع در خیابان کاشانی ، کوچه آزادی برگزار خواهد شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط