loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رمان گلابدره ای برای چمران

نویسندگان مرتبط : محمود گلابدره ای

محمود گلابدره‌ای به تازگی دو رمان تازه را در ارتباط با سردار شهید محسن وزوایی و شهید چمران به نگارش درآورده است.

یکشنبه 7 شهریور 1389

به گزارش شبکه ایران، محمود گلابدره‌ای به تازگی دو رمان تازه را در ارتباط با دو شهید شناخته شده دوران دفاع مقدس به نگارش درآورده است. علاوه بر این، این نویسنده در کنار دو رمان خود نیز از تجدید چاپ رمان «لحظه‌های انقلاب» خود خبر داده است.

در همین رابطه، «گل گیلاسای گرزدره» عنوان رمانی از این نویسنده است که بر اساس زندگی سردار شهید محسن وزوایی نوشته شده است. شهید وزوایی سخن‌گوی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در جریان تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا بود که در دوران دفاع مقدس در ماجرای فتح خرمشهر به شهادت رسید.

گلابدره‌ای این رمان هزارصفحه‌یی را یک ماهی است که به مرکز نشر اسناد لانه‌ی جاسوسی سپرده است.
همچنین آنگونه که ایسنا خبر داده، «چه گوارا، چرک چمران» رمان دیگری است که این نویسنده با محوریت زندگی شهید دکتر مصطفی چمران آن را در 200 صفحه نوشته و به چاپ سپرده است.

با این حال، رمان «لحظه‌های انقلاب» گلابدره‌ای که برای اولین‌بار در سال 58 از سوی انتشارات سروش منتشر شده بود، بعد از چاپ‌های متعدد در سال‌های مختلف، به تازگی توسط انتشارات کیهان به چاپ چهاردهم رسیده است.

محمود گلابدره‌ای متولد سال 1318 در گلابدره‌ی شمیران است که با انتشار رمان «سگ کوره‌پز» در اوایل دهه‌ی 40، وارد عرصه‌ی نویسندگی شد.
«دال»، «ده سال آمریکا»، «داستان‌های جولی»، «اباذر تجار»، «پر کاه»، «بادیه»، «صحرای سرد» «زن نویسنده و هاویه هوو»، «سرنوشت بچه‌ی شمرون»، «چلچله‌ها» و «حکومت نظامی» از جمله آثار منتشرشده‌ی این نویسنده هستند.

آثار مکتوب زیر از  این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
لحظه های انقلاب
مادر

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط