loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقریرات رهبری بر آثار دفاع‌مقدس

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

مجموعه 2 جلدی "نسیم سبز خاطره‌ها" شامل تقریرات مقام معظم رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس و معرفی آثار مورد توجه ایشان که به کوشش نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران گردآمده، به مناسبت هفته دفاع‌مقدس منتشر می‌شود.

چهارشنبه 10 شهریور 1389

حجت‌الاسلام علی شیرازی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این مجموعه گفت: کتاب‌هایی که مقام معظم رهبری بر آن‌ها تقریر نوشته‌اند، در جلد اول "نسیم سبز خاطره‌ها" معرفی خواهند شد که از جمله آن‌ها می‌توان به "همپای صاعقه" اثر گلعلی بابایی و "زنده‌باد کمیل" از محسن مطلق اشاره کرد. در این کتاب، علاوه بر معرفی هر یک از این آثار، گزیده‌ای از کتاب و دست‌خط مقام معظم رهبری نیز منعکس شده‌اند.

وی ادامه داد: نگارش تقریرات رهبر معظم انقلاب، از سال 1370 آغاز شده و تاکنون به دست ایشان بر بیش از 35 عنوان اثر در حوزه 8 سال دفاع‌مقدس، تقریر‌نویسی شده‌ است. البته آثار یاد شده در سخنرانی‌های مقام معظم رهبری مانند "خاک‌های نرم کوشک" به قلم سعید عاکف و "بابانظر" با تدوین مصطفی رحیمی نیز در جلد اول "نسیم سبز خاطره‌ها" معرفی می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بخشی از سخنان منتشر نشده آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین دیدگاه ایشان درباره کتابخوانی و اهمیت مطالعه آثار دفاع‌مقدس نیز در جلد دوم مجموعه "نسیم سبز خاطره‌ها" جای می‌گیرند.

شیرازی در پایان یادآور شد: تدوین جلد اول "نسیم سبز خاطره‌ها" به اتمام رسیده و جلد دوم آن نیز به زودی آماده خواهد شد تا به مناسبت هفته دفاع‌مقدس به چاپ برسند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط