loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «تولد یک انقلاب» منتشر می شود

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

«تولد یک انقلاب» اثر بهزاد دانشگر نویسنده کتاب ادواردو به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

چهارشنبه 10 بهمن 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، «تولد یک انقلاب» اثر بهزاد دانشگر نویسنده کتاب ادواردو به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

نویسنده کوشیده تا در این کتاب، با انتخاب فرم روایی جدید، رویدادها و افراد مؤثر در شکل گیری انقلاب اسلامی را به گونه ای کاملاً مستند و البته جذاب بیان کند. آنچه بیش از همه این کتاب را از کتب مربوط به انقلاب مجزا می کند شیوه خلاقانه در روایت آن است؛ شیوه ای که انتظار می رود ارتباط خوبی با خواننده برقرار کند و در ضمن اطلاعات مناسبی را درباره چگونگی انقلاب، در اختیار او قرار دهد. از این رو سعی می کنیم با بررسی این کتاب، دری به سوی روایت های جذاب، کارآمد و خلاقانه، از تاریخ انقلاب بگشاییم چیزی که نیاز دهه چهارم انقلاب اسلامی است.

ساختار روایی کتاب تشکیل شده از قطعاتی، از کتاب های تاریخ شفاهی، کتاب های خاطرات، بیانیه ها، اعلامیه ها و کتب تاریخی که بدون تغییر، در کنار هم قرار گرفته اند. نویسنده سعی کرده از این مستندات تاریخی یک روایت واحد بسازد؛ که شرح دهنده روند شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، وقایع و انسان های موثر در آن باشد.

این کتاب اولین تلاش ها در راه تهیه هندبوک انقلاب اسلامی بوده که خواننده پس از مطالعه آن، هم با چگونگی شکل گیری اتفاقات و حوادث آشنا می شود و هم به نقش گروه های درگیر در انقلاب و بخصوص نقش حضرت امام پی می برد و هم با انگیزه ها و ریشه های درونی و معنوی اتقلاب می شود. و این همه در روایتی شبه داستانی و دارای تعلیق و ضرباهنگ بیان می شود که برای خواننده کسالت آور نیست و همین جنبه ها این کتاب را از دیگر آثار پیرامون انقلاب متمایز می کند.

تولد یک انقلاب اثر بهزاد دانشگر نویسنده توانای انقلابی به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط