loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روایت زندگی یک خانواده طبقه متوسط در کوران انقلاب به چاپ مجدد رسید

انتشارات مرتبط : کتابستان معرفت

نویسندگان مرتبط : وجیهه سامانی

«آن مرد با باران می آید» روایت داستانی زندگی یک خانواده طبقه متوسط در کوران انقلاب است که اکنون از سوی کتابستان معرفت به چاپ چهارم رسیده است.

چهارشنبه 10 بهمن 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا خبرگزاری فارس، کتاب «آن مرد با باران می آید» به چاپ چهارم رسید.

بر اساس این گزارش، وجیهه سامانی قصه پسری نوجوان را در این کتاب حکایت می کند به نام بهزاد که ناگهان در مسیر انقلاب قرار گرفته است. او دچار ترس هایی است که شاید هر نوجوانی در آن سن دارد اما در بهزاد کمی بیشتر هم هست.

از طرفی هم به واسطه سن و تجربه اش از خیلی چیزها سر در نمی آورد. با این همه، وجود برادر بزرگترش بهروز که رفتار و تفکرات انقلابی دارد، کم کم ترس های او را کم می کند و بر شناختش می افزاید. بهروز برای او از کاپیتولاسیون می گوید و دیگر ظلم ها و بی عدالتی هایی که آمریکایی ها و رژیم پهلوی بر سر مردم ایران آورده اند. از سویی دیگرسعید، بچه محل و همکلاسی بهزاد، که سرِ نترسی دارد، با کارهایش او را ترغیب می کند که بیشتر و زودتر به صف انقلابیون بپیوندد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط