loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ سوم از کتاب «ایران 20: روند پژوهی چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران» روانه بازار نشر شد.

انتشارات مرتبط : دانشگاه جامع امام حسین (ع)

نویسندگان مرتبط : رضا قیومی پور

جلد دوم از کتاب «ایران20: برترین جایگاه های ایران در آمار بین المللی» از سوی انتشارات دانشگاه جامع امام حسین (ع) به چاپ رسید.

سه‌شنبه 16 بهمن 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا، کتاب «ایران20: - جلد دوم: برترین جایگاه های ایران در آمار بین المللی» توسط رضا قیومی پور گردآوری شده و توسط دانشگاه جامع امام حسین (ع) به چاپ رسیده است.

بررسی ها نشان می دهد دنیای غرب در شرایط کنونی، با تعیین شاخص های مدنظر خود در موضوعات مختلف و ارزیابی جوامع مختلف بر اساس آن، در حال ارائه دنیا است. این ارزیابی را که توسط برخی موسسات علمی به ظاهر غیر وابسته پایه ریزی شده اند، می توان به عنوان یک فناوری نرم قلمداد نمود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، با یک پشتوانه فکری و فرهنگی، به دنبال جعل ارزش در تمام دنیا است.

این موضوع آنگاه قابل توجه تر است که ابزار آمارهای بین المللی به عنوان یکی از مهمترین حربه های مورد استفاده مخالفان نظام جمهوری اسلامی در شرایط فعلی مورد استفاده قرار میگیرد. دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به استحکام جمهوری اسلامی ایران، ضمن طرح شبهه و خدشه در نظام فعلی و میزان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان ملت شریف ایران هستند.

این کتاب در تلاش است تا آمارهایی واقعی از رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را در چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کند.

کتاب حاضر، دومین تلاش جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه جامع امام حسین (ع) برای ثبت، ارزیابی و روایت پیشرفت جمهوری اسلامی است.

در گام اول، نگاهی تحلیلی به آمار مؤسسات و سازمان های بین المللی پایشگر توسعه در کشورهای مختلف انجام گردید و در گام دوم که حاصل آن پیش روی شماست، آمارهایی که در آنها جایگاه ایران در بین 20 کشور برتر جهان قرار دارد، گردآوری شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط