loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فروش 110 هزار جلد «خاطرات سفیر»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : نیلوفر شادمهری

کتاب «خاطرات سفیر» نوشته نیلوفر شادمهری به تازگی برای چهل و پنجمین بار تجدید چاپ و روانه بازار نشر کشور شد.

شنبه 27 بهمن 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب «خاطرات سفیر» به روایت خانم نیلوفر شادمهری با نگارشی صمیمی و ساده، خواننده را به خوابگاهی در پاریس می برد و او را با رویدادها، تجربه ها و خاطراتش شریک می کند.

«خاطرات سفیر» خاطرات دختر مسلمانی است که در کشور فرانسه، هرچند برای ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری حضور دارد اما سفیری شده است برای دفاع از حقیقت اسلام. مواجهه ی او با آدم های مختلف و اتفاقات متفاوت این خاطرات را جذاب تر می کند، از قبول نشدنش در بهترین دانشگاه فرانسه تنها به دلیل حجابش و دست ندادن با سرشناس ترین اساتید مرد تا برگزاری دعای عهد در اتاق خوابگاه و خواندن دعای کمیل برای «یک سلیم النفس».

شادمهری در این کتاب، حدود سی خاطره را به رشته ی تحریر درآورده و توضیح نیز داده اند که این مجموعه در واقع بخش اندکی از تمام خاطرات ایشان است و ابراز امیدواری کرده اند بتوانند فصل های بعدی این کتاب را نیز بنویسند.

بارزترین موضوع این کتاب حجاب است واینکه نیلوفر شادمهری چگونه باید با مردان مواجه شود و این موضوع به تناوب تا آخر کتاب همراه با تجربیات مختلف نویسنده، خواننده را با خود همراه می کند آن چنان که موضوع کناری حجاب یعنی دست دادن با مردان تذکر داده می شود و صد البته به نوع پوشش دانشجویان فرانسوی یا غیر فرانسوی و نیز مردم فرانسه نقد وارد می کند که خب بی راه هم نمی رود و پذیرفتنی است.


گفتنی است رهبر انقلاب چندی پیش در جریان یکی از دیدارها گفتند: «کتاب خاطرات سفیر را توصیه کنید که خانم هایتان بخوانند.»


لازم به ذکر است چاپ چهل و پنجم کتاب خاطرات سفیر در 224 صفحه با تیراژ 2500 نسخه چاپ و منتشر شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط