loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«آشیانه در مه» با سومین چاپ

انتشارات مرتبط : سوره مهر

رمان نوجوان مرحوم امیرحسین فردی با عنوان «آشیانه در مه» به چاپ سوم رسید.

یکشنبه 28 بهمن 1397

به گزراش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، «آشیانه در مه» رمانی ویژه نوجوانان است که سعی دارد، پیام عشق و علاقه را به خوبی در برابر ظلم و نارسایی به مخاطب انتقال دهد.

این رمان طبیعت محور، داستان پرنده ای وحشی است که در اثر محبت های یک نوجوان به او وابسته می شود؛ این پرنده همیشه همراه اوست تا اینکه در اثر اتفاق ناگواری پرنده می میرد.

نویسنده، داستان خود را اینگونه آغاز می کند: «از رودخانه، تا خانه آنها راه زیادی نبود. این راه کوتاه و باریک از میان چمنزارها و درختهای بید و سپیدار می گذشت و با چند پیچ نرم و ملایم به اولین کوچه ده وصل می شد.شکور وقتی فکر می کرد می دید که همیشه این راه را دوست داشته است مخصوصا در تیرماه که هنوز چمنها چیده نشده اند و راه در میان علفهای بلند و گلهای وحشی گم می شود آن وقت او با لذت بیشتری در آن گام برمی داشته است».

رمان «آشیانه در مه» برنده ی لوح زرین دومین جشنواره ی کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیده ی سومین دوره ی کتاب سال ماهنامه ی سروش نوجوان و نیز برگزیده ی هیأت داوران چهارمین دوره ی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط