loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی یک جانباز نابینا در رمان «شب ایوب»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : داوود غفارزادگان

«شب ایوب» به مسایل و مشکلات مردی برای اعزام به جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس می پردازد که به قلم داود غفارزادگان نوشته شده است.

یکشنبه 12 اسفند 1397

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، رمان «شب ایوب» که به موضوع دفاع مقدس و زندگی جانبازی از جنگ تحمیلی می پردازد به قلم داود غفارزادگان به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازار نشر شده است.


این کتاب روایتگر لحظات زندگی یک جانباز نابینا است، گویای روزهایی که تصمیم می گیرد به جبهه برود وشرط ورود به این میدان عظیم راغلبه بر ترسی می داند که با مرگ مادر در رودخانه آغاز شده است. از این رو به رودخانه می زند و ...

در این کتاب خاطرات این جانباز قبل و پس از جنگ توسط او بیان می شود. در بخش هایی ازکتاب می خوانیم:

«آمده بودیم به شهر شما، تهران. هنوز می دیدم. اصلا کسی نگفته بود که کار به اینجا می کشد.نه ماه طول کشید تا تاریکی مطلق. از درد دیگری آمده بودیم آنجا. کدام بیمارستان حواسم نیست. دکتر، نرمی انگشتش را گذاشته بود روی شاهرگ گردنم و می گشت ... وقتی ایستاد، گفت: همین جاست! چیزی زیر پوستم دل دل می زد. گفت به چه درشتی!»

از داود غفارزادگان همچنین غیر از رمان «شب ایوب» کتاب «فال خون»، که توسط انتشارات مزدا آمریکا ترجمه و منتشر شده است و کتاب «شب های بمباران» برای گروه سنی بزرگسال با موضوع دفاع مقدس نوشته است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط