loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب خاطرات رهبر انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی)

انتشارات مرتبط : انقلاب اسلامی

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | محمدعلی آذرشب | سید حسن نصرالله

دوشنبه 13 اسفند 1397

خاطرات حضرت آیت الله العظمی سیّد علی خامنه ای(مدّظلّه العالی) از زندانها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی با عنوان «خون دلی که لعل شد» برای اولین بار از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.


این کتاب ترجمه ی فارسی کتاب «إنّ مع الصّبر نصراً» است که پیش از این به زبان عربی در بیروت توسط سیّد حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان رونمایی و منتشر شد.


علاوه بر این در کتاب دو نوع تصویر به ترتیب زیر آورده شده است:
1.تـصاویر مـنـتشر نشده از رهـبر انقـلاب، مرحـوم پدر بزرگوارشان، فـرزندانشان و...

2.عکس نقاشی هایی مرتبط با موضوع روایتهای کتاب.


آنچه کتاب حاضر را از کتابهای مشابه متمایز میکند، بیان حکمتها، درسها و عبرتهایی است که به فراخور بحثها بیان شده که هر کدام از آنها میتواند چراغ راهی برای مخاطب کتاب بویژه جوانان عزیز باشد.


مخاطب در قالب خاطرات، با فجایع رژیم منحوس پهلوی آشنا میگردد و همچنین از سختی ها، مرارتها و رنجهای مبارزان و در مقابل از پایمردی ها، مقاومتها، خلوص و ایمان انقلابیون مطلّع میگردد.


شاید بتوان گفت شاه بیت این کتاب و ترجیع بند آن، همان است که در نام کتاب، تبلور یافته است و آن، طعم شیرین پیروزی است که پس از مقاومت و صبر، چشیده میگردد. و همین میتواند یکی از دلایل انتشار این خاطرات در این زمان باشد.
علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به اینجا را کلیک کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط