loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سپیده باوران مشهد و انتشار پنج‌گانه شعری صفربیگی

جلیل صفربیگی از انتشار پنج‌گانه شعری‌اش توسط انتشارات سپیده‌باوران خبر داد. این پنج‌گانه دربرگیرنده دفترهای پیشین این شاعر است که در قالب رباعی و از سال 1382 تا 1389 سروده شده‌اند.


یکشنبه 14 شهریور 1389

صفربیگی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: چاپ ششم «کم کم کلمه می‌شوم» و چاپ دوم مجموعه شعرهای «سونات بلوط»، «اونویسی»، «هیچ» و «و» عنوان دفترهای شعری هستند که در این مجموعه منتشر می‌شوند.

وی درباره مضمون این دفترهای رباعی اظهار داشت: بیشتر این دفترها پیرامون موضوعات اجتماعی و عاطفی سروده شده‌اند. همچنین دفتر شعر «اونویسی» مجموعه‌ای از رباعی‌های آیینی من را دربرمی‌گیرد.

این شاعر در ادامه از انتشار سومین مجموعه شعر سپیدش خبر داد و افزود: از سوی دیگر مجموعه‌ای از شعرهای سپید کوتاهم را که حدود 80 قطعه است برای چاپ در دفتر شعری گردآورده‌ام. البته هنوز عنوان و ناشری برای این مجموعه در نظر نگرفته‌ام. این شعرها پیرامون موضوعات عاطفی و اجتماعی سروده شده‌اند.

جلیل صفربیگی متولد سوم بهمن 1348 در ایلام و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ریاضی است.

مجموعه شعرهای او در قالب‌های رباعی و شعر سپید عبارت از «چرا پرنده نباشم»، «شکلکی برای مرگ»، «و»، «هیچ»، «انجیل به روایت جلیل»، «کم کم کلمه می‌شوم»، «واران»، «اونویسی» و «عاشقانه‌های یک زنبور کارگر» هستند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط