loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جنبش‌های اسلامی آفریقا

اسلام برای قاره آفریقا به‌ویژه شمال آن اهمیت فراوانی داشت و اسلام و آفریقا خدمات متقابلی به یکدیگر ارایه کردند. ‌اکنون نیز احساس اسلام‌خواهی در آن‌جا رو به فزونی است و عوامل استعمار نیز به این مساله دامن می‌زنند. کتاب «جنبش‌های اسلامى معاصر در شمال آفریقا» این موضوع را به تفصیل بررسی می‌کند.


جمعه 19 شهریور 1389

«جنبش‌های اسلامى معاصر در شمال آفریقا» اثری از دکتر نصرالله سخاوتی است که با بررسی اسلام و تاثیر آن در قاره آفریقا، نگاهی به مسایل نوپدید مردمان آفریقا به ویژه شمال این قاره دارد و دیدگاه‌های اسلام‌خواهی آنها را می‌کاود.

اثر حاضر می‌کوشد با نشان دادن ضعف‌ها و قوت‌های جنبش‌های اسلامی به‌ویژه جنبش‌های معاصر، اثبات کند هرچه جنبش‌های فکری شمال آفریقا از اسلام و فرهنگ امامت فاصله گیرند با پیروزی حقیقی فاصله خواهند گرفت.

موسسه بوستان کتاب، نخستین چاپ کتاب «جنبش‌های اسلامى معاصر در شمال آفریقا» را در قطع وزیری، جلد شومیز و  416 صفحه به زودی روانه بازار نشر می‌کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط