loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همه چیز درباره «بیت‌المقدس»

مدیر مسوول نشر مدرسه از انتشار کتاب «بیت‌المقدس» اثر جعفر ربانی خبر داد و گفت: این کتاب که مخاطبانش را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، به بررسی مسائل مربوط به شهر قدس می‌پردازد._

شنبه 20 شهریور 1389

محمد محبت‌‌پناه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار داشت: کتاب «بیت‌المقدس» در شش فصل تنظیم شده است که نویسنده در این فصول به مواردی از قبیل تاریخچه بیت‌المقدس، وضعیت اشغال بیت‌المقدس در اوایل قرن بیستم و همچنین اعیاد و مناسبت‌های مردم شهر قدس پرداخته است.

وی تصریح کرد: «فرهنگ‌ها و تمدن‌های شهر قدس»، «موضوع انتفاضه و رهبران انتفاضه»، «بیانیه دارفور»، «صلح اسلو»، « صلح شهر قدس با مصر»، «جنگ‌های صلیبی» و «بررسی مباحث تاریخی مانند معراج پیامبر، حضرت عیسی و ولایتش درشهر قدس، حضرت موسی و حضرت ابراهیم» از دیگر مواردی‌اند که نویسنده در کتاب «بیت‌المقدس» به آنها اشاره کرده است.

وی افزود: معرفی مسجد معروف قدس با عنوان «قبة‌ الصخره» بخشی از این کتاب را به خود اختصاص داده و نویسنده در آن به مباحثی از قبیل هدف از ساختن این مسجد، شناساندن سازنده آن و ... پرداخته است.

چاپ نخست کتاب «بیت‌المقدس» اثر جعفر ربانی در شمارگان 3000 نسخه، 112 صفحه و بهای 25 هزار ریال از سوی انتشارات مدرسه راهی بازار نشر شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط