loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کاشفی خوانساری و بررسی تاثیر انقلاب و جنگ بر مطبوعات کودک

نویسندگان مرتبط : سید علی کاشفی خوانساری

علی کاشفی خوانساری در اثری پژوهشی به تحلیل مطبوعات کودک و نوجوان در سال‌های پس از انقلاب پرداخته است. وی پس از انتشار این کتاب توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به بررسی بازتاب دفاع مقدس در مطبوعات کودک و نوجوان می‌پردازد.

سه‌شنبه 23 شهریور 1389

سیدعلی کاشفی خوانساری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار داشت: تحلیل مطبوعات کودک و نوجوان در سال‌های پس از انقلاب در 10 فصل تدوین شده است.

وی ادامه داد: بازتاب انقلاب اسلامی، مطبوعات کودک و نوجوان در سال های 57 و 58، نقش و تاثیر امام (ره) در این مطبوعات، جشنواره‌های 9 گانه مطبوعات کودک و نوجوان از دوره اول تا کنون و مروری بر تاثیر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بر آن‌ها، برخی از مباحث فصول مختلف این کتابند.

کاشفی خوانساری با اشاره به استفاده از آرشیو شخصی و خاطرات و یادداشت‌هایش در تدوین این اثر و انتشار آن توسط موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: در کتاب پژوهشی دیگری و با همکاری یکی از نهادها به بازتاب دفاع مقدس در مطبوعات کودک و نوجوان خواهم پرداخت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازتاب آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در سال 59، مطبوعات کودک و نوجوانِ همزمان با دفاع مقدس تا سال 67 و تحولات این مطبوعات از سال 67 تا امروز، مباحثی هستند که در این کتاب مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط