loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی «تلخ ترین نوشته من»

نویسندگان مرتبط : حیدر رحیم پور ازغدی

نویسنده کتاب «تلخ ترین نوشته من» ضمن بیان مشکلاتی که در زمینه انتشار و چاپ این کتاب برایش اتفاق افتاده، گفت: متاسفانه قدرت کمونیست ها و توده ای ها در نشر کتاب هنوز از قدرت مسلمان ها بیشتر است و ما هم فقط غصه می خوریم.به گزارش شبکه ایران، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد، مراسم رونمایی از آخرین کتاب استاد حیدر رحیم پور ازغدی را روز ۲۱ شهریورماه را با حضور وی برگزار کرد.

چهارشنبه 24 شهریور 1389

این اثر که به موضوع کشاورزی و نقد سیاست های دولت های پس از انقلاب در این حیطه اختصاص دارد، تابستان امسال با نام «تلخ ترین نوشته من» منتشر شده است.

نویسنده آن چه را که دیده و تجربه کرده در این کتاب آورده است
روح الله ایزدخواه در آغاز این مراسم رونمایی، پس از بیان گزارشی از وضعیت جبهه انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد، درباره این کتاب گفت: نویسنده آن چه را که دیده و تجربه کرده را در این کتاب آورده که این ویژگی ممتاز این کتاب است و شاید به همین دلیل هم این کتاب تلخ ترین نوشته است؛ چون سرنوشت یکی از موفق ترین دامداران و کشاورزان را توضیح می دهد.

"تلخ ترین نوشته من" می تواند آغاز نهضتی فراگیر در عرصه اقتصاد انقلاب اسلامی باشد
وی افزود: نکته دیگر این کتاب پرهیز از تئوری زدگی است و شما می توانید مصادیق متعددی را از قبیل یکه تازی سوداگران، عقب ماندگی بخش کشاورزی در این کتاب بیابید. همچنین جنس این نوشته و ترویج و انتشار این قبیل نوشته ها در حوزه اقتصاد نقطه شروعی می تواند باشد برای آن حرکت جهادی که مقام معظم رهبری فرموده اند که در جهت پیشرفت کشور باید عمل کرد.
همچنین وی اظهار امیدواری کرد که کتاب «تلخ ترین نوشته من» آغاز نهضتی فراگیر در عرصه اقتصاد انقلاب اسلامی باشد.

آرزو دارم کتاب رساله ولایت فقیه را حتی اگر شده 100 صفحه هم منتشر کنم
سپس حاج حیدر رحیم پور اظهار داشت: از افرادی که در مراسم ختم کتاب «تلخ ترین نوشته من» که ثمره 60 سال مطالعات من بوده، شرکت کرده اند، تشکر می کنم.من آرزو دارم که کتاب رساله ولایت فقیه را حتی اگر شده 100 صفحه باشد را تمام کنم، هنگامی که در حال نوشتن این کتاب بودم، چند اتفاق کشاورزی روی داد و چون در زمینه کشاورزی مجتهد جامع الشرائط هستم، تصمیم گرفتم که این کتاب را بنویسم. من تقاضا دارم که این کتاب را کسانی که خوانده اند دومرتبه بخوانند و کسانی که نخوانده اند حتماً بخوانند.

قدرت کمونیست ها و توده ای ها در نشر کتاب هنوز از قدرت مسلمان ها بیشتر است
نویسنده کتاب «تلخ ترین نوشته من» ضمن بیان مشکلاتی که در زمینه انتشار و چاپ این کتاب برایش اتفاق افتاده، گفت: متاسفانه قدرت کمونیست ها و توده ای ها در نشر کتاب هنوز از قدرت مسلمان ها بیشتر است و ما هم فقط غصه می خوریم.

مهمترین معضل جبهه فرهنگی، مساله توزیع و نشر است
او مهمترین معضل جبهه فرهنگی را مساله توزیع و نشر دانست و گفت: اقداماتی که نخبگان عرصه فرهنگ در مساله تولید انجام می دهند، اگر به خوبی نشر نشود تنها دانش است و تبدیل به فرهنگ نمی شود.
وی همچنین در این نشست گفت: امام وقتی فرمودند که کشاورزی محور اقتصاد است، جریان های معارض تصمیم گرفتند که این محور را از بین بردند که تقریباً توانستند این کار را انجام بدهند.
به گزارش برنا، حاج حیدر رحیم پور ازغدی نویسنده منتقد و انقلابی مبارز قدیمی مشهد است که از جمله آثارش می توان به کتاب «از انجمن پیروان قرآن تا انجمن حجتیه»، نامه «لبه تیغ» و مقالات متعدد در مطبوعاتی چون روزنامه خراسان، مجله صبح، روزنامه کیهان و هفته نامه پنجره اشاره کرد.
گفتنی است از این نویسنده منتقد کتاب «از انجمن پیروان قرآن تا انجمن حجتیه» در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط