loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«راز قلعه افلاک» داستان علمی- تخیلی برای بچه ها

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : حمید نوایی لواسانی

داستان علمی - تخیلی «راز قلعه افلاک» نوشته حمید نوایی لواسانی به گروه سنی نوجوانان معرفی می شود.

یکشنبه 25 فروردین 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب در 8 فصل با عناوین:«اعلام خطر»، «نشانه‏ های تمدن‏ باستانی»، «راز قلعه»، «مسافران سرزمین دور»، «گمشدگان»، «برفراز سیاره زاکس»، «هوشمندان حیات برتر»، «آردها و تصاویر سه‏ بعدی» تدوین شده است.

داستان درباره دختری به نام نیلوفر است که همراه پدر و مادر و برادرش در یکی از شهرک‏ های اطراف قلعه «فلک افلاک» در خرم‏آباد زندگی می‏کند. پدر نیلوفر مسئول موزه قلعه است. یک شب ‏نیلوفر همراه با معلم جغرافی و دوستانش برای دیدن شهاب‏ های‏ آسمانی به قلعه می‏روند. وقتی نیلوفر برای پیدا کردن نقشه ‏مقوایی‏ اش که باد با خود برده بود از جمع دوستانش جدا می‏شود. به‏ برج دوم قلعه می‏ رسد و در آنجا انعکاس نور و حرکت عجیبی از نور توجه‏ اش را جلب می‏کند و برای پیدا کردن راز آن شبح به سمت برج‏ چهارم قلعه پیش می‏ رود که ناگهان در یک تونل می‏ افتد و...

در قسمتی از کتاب اینگونه امده است: از بالای برج به داخل حیاط سرک کشید. تاریکی همه چیز را در خود پنهان کرده بود. چند قدم دیگر به سمت پله ها جلو رفت و چراغ قوه اش را روشن کرد. ناگهان برای لحظه های شبحی براق و لغزان در سمت راست حیاط ناپدید شد. پاهایش بی اختیار به لرزش افتاد...

گفتنی است چاپ سوم این کتاب که در سال91 منتشر شده است، در 128 صفحه، قطع رقعی و در تیراژ 2500 جلد و با قیمت 5000 تومان منتشر شده است.

برای خرید این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط