loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : محسن مومنی شریف

هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی با رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل سرخ» برگزار می شود.

دوشنبه 26 فروردین 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، در آستانه ی فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره امیر سپهد شهید علی صیادشیرازی و انتشار تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب «در کمین گل سرخ» از سوی مؤسسه ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

این مراسم روز سه شنبه، 27 فروردین ماه از ساعت 10:30 صبح در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا سلام الله علیها تهران و در جوار مزار شهید صیاد شیرازی با حضور عموم علاقمندان، جمعی از همرزمان این شهید و فعالان حوزه ی ادبیات و هنر دفاع مقدس برپا می شود.

بیشتر بخوانید
بازخوانی تعدادی از آثار مزین به تقریظ مقام معظم رهبری

انتشار چاپ جدید کتاب «فرنگیس» به همراه تقریظ مقام معظم رهبری

پیش از این، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در هفت ویژه برنامه ی پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، ضمن انتشار یادداشت های رهبر انقلاب بر کتاب هایی در موضوع فرهنگ جهاد و مقاومت، به تجلیل از راویان، نویسندگان و دست اندرکاران این آثار پرداخته بود.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط