loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«عروسی لاکچری» جدیدترین اثر نویسنده کتاب شهید حججی

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : محمدعلی جعفری

«عروسی لاکچری» جدیدترین اثر محمد علی جعفری (نویسنده کتاب شهید حججی) با موضوع داستان کوتاه است که همزمان با ایام سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و عرضه می شود.

پنجشنبه 29 فروردین 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، «عروسی لاکچری» عنوان جدیدترین اثر محمدعلی جعفری است، نویسنده ای که پیش از این کتاب سربلند وی با محوریت شهید حججی مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

«عروسی لاکچری» جدید ترین اثر محمد علی جعفری است که به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می شود.

این اثر مجموعه ۵ داستان کوتاه متفاوت است که در آن نویسنده دست مخاطب را می گیرد برای رساندن به صندوقچه شاه عباس... او برای فرار از سوزن آجین، از وسط کوچه شش بادگیری، مخاطب را به یک عروسی لاکچری می رساند تا یک جشن تلخ را برایشان شیرین کند!

برشی از کتاب:

دیدم کلی لاو ترکانده اند. دو روز بود زیر چشمی می پاییدمش که ببینم چه شکلی الگوی گوشی اش را می کشد. از وقتی رابطه تلگرامی اش با طاهره شروع شد هم الگوی گوشی اش را عوض کرد، هم نمی گذاشت لحظه ای به آن دست بزنم. باورم نمی شد این احمد خجالتی بعد از جاری شدن صیغه محرمیت این قدر رو پیدا کند. مامان که پرسید از کجا مطمئنی با طاهره چت می کند قاطع گفتم: «پسری که تا دیروز گوشی ش وسط هال ولو بود و می رفت توی اتاقش می خوابید؛ حالا چارچنگولی می ره توش، هر چی صداش می زنی نمی فهمه. لبخندهای هالیوودی وسط پیام بازی هاشو نمی بینی؟!»

«عروسی لاکچری» جدید ترین اثر محمد علی جعفری(نویسنده کتاب شهید حججی) با موضوع داستان کوتاه است که همزمان با ایام سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و عرضه می شود.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط