loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حدیث انقلاب شمس آل‌احمد

نویسندگان مرتبط : جلال آل احمد

مجموعه مقالات و سخنرانی‌های شمس آل‌احمد که پیش از این در قالب 2 مجلد منتشر شده، پس از 17 سال به صورت تک جلدی به چاپ می‌رسد.




شنبه 27 شهریور 1389

کتاب "حدیث انقلاب"، مجموعه مقالات و سخنرانی‌های شمس آل‌احمد که پیش از این در قالب 2 مجلد منتشر شده، پس از 17 سال به صورت تک جلدی به چاپ می‌رسد. این اثر برای تاریخ‌پژوهان انقلاب اسلامی می‌تواند مرجعی مستند محسوب ‌شود. این اثر برای اولین‌بار در سال 58، در قالب مجموعه‌ای 2 جلدی با عناوین "آزادی و مرزهایش" و "استقلال فرهنگی" توسط انتشارات رواق منتشر شده و حدود 30 مقاله و سخنرانی از شمس آل‌احمد (برادر جلال آل‌احمد) را شامل می‌شود.

مخالف در ابوعطا، ادبای اهل حق، گفت‌وشنود دوستانه، ارتش و انقلاب فرهنگی، فرهنگ انقلاب یا انقلاب فرهنگی، خط امام(ره) و استقلال فرهنگی _ یک مصاحبه 3 تایی، عناوین برخی از مقالات و مصاحبه‌های کتاب "حدیث انقلاب" هستند که تمام آن‌ها در سال‌های 57 و 58 با موضوع انقلاب نوشته و تدوین شده‌اند.

دفتر ادبیات انقلاب اسلامی حوزه هنری، چاپ دوم و سوم مجلدات اول و دوم این مجموعه را در سال‌های 60 و 72 با عنوان "حدیث انقلاب" منتشر کرده و قرار است چاپ چهارم این اثر را که برای تاریخ‌پژوهان انقلاب اسلامی مرجعی مستند محسوب می‌شود، پس از 17 سال، بدون تغییر در متن و در قالب یک مجلد، به چاپ برساند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط