loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقش رهبری و مدیریت بحران‌ها

مدیر دفتر جریان‌شناسی تاریخ معاصر از تدوین مجموعه‌ای با نام «نقش رهبری و مدیریت بحران‌ها» به کوشش این دفتر خبر داد که با نگاهی تحلیلی، نقش مقام معظم رهبری را در برخورد با وقایع و مهار بحران‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بررسی و بازبینی می‌کند.

جمعه 2 مهر 1389

حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار داشت: تالیف این کتاب را محمدتقی کرامتی بر عهده دارد و این نسخه اکنون مراحل بازبینی پیش از چاپ را می‌گذراند. پیش‌بینی می‌شود چاپ این کتاب تا دو هفته آتی آغاز شود.

وی با اشاره به این که این کتاب نقش و مدیریت رهبری را در مواجهه با بحران‌های انقلاب اسلامی پس از تفویض مسوولیت ایشان بازگو می‌کند، گفت: این مجموعه در حجمی حدود 500 صفحه و قطع وزیری توسط انتشارات کیهان منتشر خواهد شد.

رسایی همچنین یادآور شد: پیش از این نیز از سوی «دفتر جریان‌شناسی تاریخ معاصر» مجموعه‌ای 23 جلدی درباره موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی روز به چاپ رسید که برخی از مجلدات آن چاپ‌های پنج و ششم خود را طی مدت کوتاهی تجربه کردند.

حجت‌الاسلام رسایی از فعالان حوزه‌های فرهنگی است که مدتی نیز مسوولیت اداره کل ارشاد قم را بر عهده داشت و اکنون نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر است.
 
وی تالیفات متعددی را به رشته تحریر در آورده که از آن میان می‌توان به «پایان داستان غم‌انگیز»، «تحصن؛ چرا و چگونه؟»، «بازی ترور»، «آغاز یک پایان»، «شیک‌پوش کهنه‌گو»، «ناقوس انحطاط» و «روحانیت وسلامت انتخابات» اشاره کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط