loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک رمان فانتزی برای نوجوانان

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : مهدی میرکیایی

«پنج رئیس کوتوله» رمان نوجوان مهدی میرکیایی است که به تازگی توسط سوره مهر روانه بازار نشر شده است.

یکشنبه 22 اردیبهشت 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، میرکیایی درباره این اثر گفت: این اثر یک رمان فانتزی است که سعی شده از تیپ قصه هایی که در این سالها معمولا منتشر می شود با فضای متفاوت تر و خلاقیت بیشتری عرضه شود ، که این خلاقیت در عینی که به جذب مخاطب منجر شود با یک جنبه آموزشی برای کودک نیز همراه باشد.

این نویسنده درباره ویژگی ادبیات نوجوان نیز اظهار داشت: ادبیات کودک و نوجوان یک تفاوت ماهوی با ادبیات بزرگسال دارد یعنی در بسیاری از اوقات شما گریزی از این ندارید که در ادبیات کودک و نوجوان پند ادبیات تعلیمی هم بدهید یعنی فضا و اثر شما باید داری پیامی برای مخاطب باشد که در گونه ادبیات تعلیمی قرار گرفته است.

میرکیایی همچنین افزود: مخاطب نوجوان دغدغه خاص خودش را دارد و ما هم بعنوان نویسنده باید به این دغدغه ها توجه کنیم.همچنین ترین ویژگی هر فرد در هر شغلی مخاطب شناسی است که این مهم در حوزه ادبیات نیز حائز اهمیت است.

در قسمتی از کتاب آمده است: هر روز یک خبر تازه از آدم کوچولوها منتشر می شود که دنیا را شگفت زده می کرد و حالا یک خبر سیار جالب توجه: دامادی که در جیب عروس جا می شود و در کف دست های او به خواب می رود...یک رکورد جدید: قد عروس تقریبا هفده برابر داماد است...

«پنج رئیس کوتوله» تولید حوزه هنری کودک و نوجوان است که با قیمت 15000تومان و با نشان مهرک توسط سوره مهر منتشر شده است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا، اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط