loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی شهیدان باکری و جهان‌آرا

دو کتاب از مجموعه داستان‌های «قصه‌های فرماندهان» نوشته علی‌الله سلیمی به نگارش درآمد؛ در این آثار زندگی دو فرمانده جنگ، شهید «محمد باکری» و شهید «محمد جهان‌آرا» به رشته تحریر درآمده است.

سه‌شنبه 6 مهر 1389

«علی‌الله سلیمی» در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با اعلام این خبر، گفت: این دو اثر برای مخاطبان جوان و نوجوان به نگارش درآمده است و موضوع آن در ارتباط با زندگی دو فرمانده هشت سال دفاع مقدس، شهید «محمد باکری» و شهید «محمد جهان‌آرا» است.

این نویسنده افزود: زندگی این دو شهید بزرگوار که نقش مهم و تاثیرگذاری در دوران دفاع مقدس داشته‌اند در قالب دو کتاب که هر یک از کتب ده داستان کوتاه دارد، به نگارش درآمده است.

سلیمی با بیان اینکه نگارش این دوکتاب به اتمام رسیده است، تصریح کرد: انتشارات «هزاره ققنوس» این آثار را تا اواخر سال جاری چا‌پ و منتشر خواهد کرد.

این نویسنده تاکید کرد: به ناشر پیشنهاد دادم که این مجموعه آثار در قطع جیبی روانه بازار نشر شود.

علی‌الله سلیمی تاکنون دو مجموعه داستان منتشر کرده است، که مجموعه داستان «زنی شبیه حوا» و«باران جنوب» از جمله آثار منتشر شده این نویسنده است. داستان کوتاه «پارک، شب، بازی» برگزیده جشنواره سراسری داستان‌های کوتاه مینی‌مالیستی در خرم آّباد شده است. همچنین داستان کوتاه «تابستان اروند» برگزیده جشنواره داستان کوتاه روزنامه جام جم شده، داستان «انتری که سوگوار لوطی است» نیز کاندیدای جایزه مهرگان شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط