loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستانی برای نوجوانان از «تریل باز»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : عزیز سهرابی

«تریل باز» رمان نوجوان به قلم عزیز سهرابی است که به تازگی توسط سوره مهر در اختیار علاقه مندان کتاب قرار گرفته است.

جمعه 27 اردیبهشت 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، سهرابی درباره این کتاب گفت: رمان درباره دو نوجوان به نام های رضا و ذبیح است که ذبیح عشق زیادی به تریل دارند که در ادامه اتفاقات هیجان انگیزی در داستان بوجود می آید، اثر با این پیام اخلاقی همراه است که باید هر فردی در حد توانش قدم بردارد و برای رسیدن به خواسته هاش به ناحق نروند .

وی ادامه داد: چون روایت من اول شخص است به زبان صمیمی برای نوجوانان نوشته ام، از آن جایی که من فرهنگی هستم با نوجوانان سروکار دارم لذا دوست داشتم داستانی برای آنها بنویسم که هم حال و هوای هوای نوجوانی امروز را در بر دارد و هم با تجربه نوجوانی خودم همراه است.

سهرابی همچنین افزود: اصولا داستان نوجوان با آیتم هایی همراه است: بعنوان مثال دایره واژگان اثر باید در حد دانایی نوجوان باشد و فرارتر از آن نرود، داستان باید حادثه محور و کسل کننده نشود و معمولا با پیام هم همراه باشد تا نوجوان از خوانش آن بهره ببرد،همچنین با شئونات اخلاقی جامعه و گروه سنی نوجوان نیز سازگار باشد. آغاز داستان هم باید یک شروع طوفانی همراه باشد تا از همان ابتدا بتواند نوجوان را به خواندن کتاب ترغیب کند.

در قسمتی از داستان آمده است: خودم را کشیدم شت سرسره.چند دقیقه گذشت. سروصدایی آمد. از جا پریدم و آهسته سرک کشیدم. ابولی بین دو مامور تقلا می کرد. همین طوری آمد روی زبانم:«به آخر خط رسیده ای نارفیق...حقت بود

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا، اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط