loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جدیدترین اثر علی معلم دامغانی

نویسندگان مرتبط : علی معلم دامغانی

تازه‌ترین مجموعه شعر علی معلم دامغانی با عنوان «شرحه شرحه صداست در باد» از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسید.

دوشنبه 12 مهر 1389

روند انتشار کتاب در طی سه روز گذشته در سوره مهر افزایش یافته و این ناشر در این مدت 11 عنوان کتاب منتشر کرد. «شرحه شرحه‌ صداست در باد» دفتر شعر «علی معلم دامغانی»، کتاب سه جلدی «سیر غزل ترکی» به کوشش «صالح سجادی»، «اقبال گلی که در جهنم می‌روید» ترجمه «محمد بقایی»(ماکان)، چاپ جدید «شنام» خاطرات خودنوشت «کیانوش گلزار راغب»، «سایه ملخ» از «محمدرضا بایرامی»، «آشنایی با فلسفه هنر» تالیف «حسن بلخاری قهی»، «بختک» مجموعه داستان جوانان، «ترنم» تالیف «رضا مهدوی»، «صدا و صدابرداری» از «فتحعلی روشن»، مجموعه رباعی «آخر شخص مفرد» از «عارفه دهقانی» و چاپ جدید «ترکش‌ها گرایم را گرفتند» خاطرات «شفیع شکوهی»، نوشته «محمود مهدوی»، عنوان کتاب‌های تازه منتشر شده سوره مهر است.

یکی از این کتاب‌ها تازه‌ترین اثر «علی معلم دامغانی» است که چندی پیش، از او کتاب «مجلس حر بن یزید ریاحی» منتشر شده بود. کتاب جدید او که مجموعه‌ای از سروده‌های اوست، «شرحه شرحه صداست در باد» نام دارد.

«صالح سجادی» هم در سه جلد «سیر غزل ترکی» به بررسی چگونگی پیدایش و سیر تحول غزل در زبان ترکی آذربایجانی پرداخته و آن را در این سه جلد گردآوری کرده و «رضا مهدوی» هم در «ترنم» به ارائه برنامه‌هایی برای شناخت موسیقی دستگاهی ایران در رادیو تهران پرداخته است.

«حسن بلخاری»، مدرس دانشگاه، هم «آشنایی با فلسفه هنر» را در سه بخش «کلیات»، ‌«هنر و فلاسفه» و «تأملاتی در فلسفه هنر اسلامی» تدوین کرده است. در این بخش‌ها درباره فلسفه هنر، تبارشناسی واژه‌های هنر، فن و صناعت، نظریه بنیادی در تبیین ماهیت هنر، هنر و زیبایی در آرا افلاطون، هنر و زیبایی در آرا ارسطو، هنر و زیبایی در آرا فلوطین، تاملی در مبانی و مبادی فلسفه هنر در عصر روشنگری، مناقشه در وجود و ماهیت هنر اسلامی و ضرورت تکوین و تدوین فلسفه هنر اسلامی توضیح داده شده است.

«شنام» هم که چندی پیش مراسم رونمایی از آن با حضور «رضا کیانیان» برگزار شد، خاطرات خودنوشت «کیانوش گلزار راغب» از چهارده ماه اسارت او به دست حزب کومله کردستان است.

«بختک» که به چاپ دوم رسیده، مجموعه داستان کوتاه جوانان است که به عنوان کتاب مهر دوم توسط مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری تولید شده است. «آخر شخص مفرد» مجموعه 150 رباعی از «عارفه دهقانی» است که برای علاقه‌مندان به این قالب شعری منتشر شده است.

همچنین در این مدت، چاپ چهارم رمان «سایه ملخ» و چاپ دوم «ترکش‌ها گرایم را گرفتند» روانه بازار شده است. سوره مهر در سال گذشته حدود 800 عنوان کتاب، به‌طور میانگین هر دو روز، سه عنوان، منتشر کرده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط