loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کودکان کتاب (آن آقای مهربان) را بخوانند

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : محمود پوروهاب

کتاب (آن آقای مهربان) همزمان با در پیش بودن خجسته میلاد باسعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) به کودکان گرامی معرفی می شود.

سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، (آن آقای مهربان) از مجموعه یک کار خوب به قلم محمود پوروهاب است که براساس سیره زندگی امام حسن مجتبی (ع) به نگارش درآمده است.

پوروهاب برای نگارش این اثر از منابعی چون: 1- محمدتقی عبدوس و محمد اشتهاری: فرازهای برجسته از سیره امامان شیعه جلد دوم2- باقر شریف القرشی: حیات الامام الحسن، جلد یکم3- رسول محلاتی: زندگانی امام حسن مجتبی (ع)

پوروهاب درباره این مجموعه اظهار داشت : در مجموعه «یک کار خوب» که برای گروه سنی «ب» و «ج» است هر قصه برای خود نام جداگانه ای دارد در واقع سعی شده است نکات تربیتی را که در زنگی معصومین وجود داشته است را برای بچه ها انتخاب و به صورت داستان به نگارش دربیاورم.

وی ادامه داد: این قصه ها با زبان امروزی بیان شده اند و به مسائلی می پردازند که در دنیای امروزی هم به چشم می خورد؛ بنابراین همه داستان های کوتاه این مجموعه برای کودکان بار تربیتی دارند. پوروهاب همچنین افزود: در این مجموعه با جزئی نگری و فضا سازی سعی شده است ارتباطی داستانی میان رویدادهای مذهبی و زندگی امروزی برای کودکان ایجاد کنم تا آنان با خواندن این قصه ها فضاهای امروزی را به ذهن آورده و امکان مقایسه برای آنان ایجاد شود.

«خروس پرطلایی»، «آن آقای مهربان»،«کارگرها فقیر»، «همسفر ناشناس»، «کبوترهای دوست داشنی»، «قصه ی مرد تنبل»، «پیرزن ومهمان عزیز»، «کیسه ی سکه هایم کو»، « اشک شادی» و «تصادف» عناوین مجموعه «یک کار خوب» هستند.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا، اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط