loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

70 نجوای کاربردی مفاتیح الجنان در «کوچه آسمان»

انتشارات مرتبط : سوره مهر

نویسندگان مرتبط : سید ابوالقاسم حسینی (ژرفا)

کتاب «کوچه آسمان»؛ 70 نجوا از مفاتیح الجنان، اثری است از دکتر سیدابوالقاسم حسینی ژرفا که وی در این کتاب کوشیده دعاهایی که جنبه کاربردی تری دارند را انتخاب و ترجمه کند تا روح دعا را به خواننده جوان امروزی منتقل کند.

یکشنبه 5 خرداد 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، حسینی ژرفا درباره چرایی انتخاب 70 نجوا از مفاتیح الجنان، توضیح داد: برای انتخاب خود دلایلی داشتم؛ یکی بحث سندیت در ادعیه و زیارت است، سعی کردم از لحاظ سندیت دعاهایی را انتخاب کنم که معتبرتر هستند.

حسینی ژرفا در ادامه افزود: دلیل دیگر برقراری ارتباط معنوی با مخاطبان فارسی زبان در ترجمه دعا است که برای من بسیار مهم بود. قصدم این بود دعاها را جوری ترجمه کنم که به خواننده جوان امروزی روح معنوی دعا را منتقل کند.

وی گفت: دلیل بعدی انتخاب این هفتاد دعا این بود که تمام ادعیه مفاتیح الجنان کاربردی نیست. سعی من بر این بود که مطالب و ادعیه این کتاب کاربردی باشد. یک کتاب همراه درست کردم که ترجمه آن صحیح باشد.

حسینی ژرفا درباره تفاوت ترجمه این کتاب با دیگر کتابهای ادعیه گفت: سعی کردم تمامی عبارات و کلمات را بررسی کنم تا ترجمه صحیح و دلنشین از دعا به دست آید.

برای خرید اینترنتی این کتاب از فروشگاه اینترنتی پاتوق کتاب فردا، اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط