loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رونمایی از نرم‌افزار مجموعه 30 قسمتی برنامه «راز»

نرم‌افزار مجموعه 30 قسمتی برنامه «راز»، همزمان با برپایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در غرفه مؤسسه فرهنگی آرمان ارائه می‌شود.



دوشنبه 19 مهر 1389

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، این نرم‌افزار در قالب شش حلقه DVD با فرمت AVI آماده شده است و قابلیت پخش در دستگاه دی وی دی خانگی را دارد.
از جمله موضوعات ارائه شده در این مجموعه «انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، آخر الزمان درهالیوود»، «سرنوشت دیپلمات‌های ربوده شده در لبنان»، «جنگ بوسنی»، «فلسطین»، «روز قدس»، «لبنان»، «امام موسی صدر»، «نقد مدیریت فرهنگی»، «افغانستان»، «عراق»، «موج مقاومت»، «طب سنتی»، «11سپتامبر»، «دادگاه میکونوس»، «سیاست خارجی»، «سریال‌های استراتژیک» و موضوعات دیگر است.
در این گفت‌وگوها، اساتید و هنرمندانی چون مجید شاه حسینی، محمد حسین صفار هرندی، حاج سعید قاسمی، حسن عباسی، محمد حسین جعفریان، مسعود ده نمکی، حمید داوودآبادی، ابرهیم حاتمی‌کیا و کارشناسان و صاحب‌نظران دیگری حضور داشتند.
این مجموعه تلویزیونی که با اجرا و کارشناسی «نادر طالب‌زاده» برگزار شد، با استقبال بسیار خوب مخاطبان علاقه‌مند به حوزه فرهنگ و هنر انقلا ب اسلامی مواجه شد.
از ویژگی‌های این برنامه، پرداختن به موضوعات متناسب با فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی و مغفول مانده از نگاه صدا و سیما در یکی دو دهه اخیر بوده است که از آن جمله می‌توان به مواردی چون مستند «خنجر و شقایق»، «دادگاه میکونوس»، «نقد مدیریت فرهنگی» با نگاه فرهنگ انقلاب اسلامی و عدم پیگیری «سرنوشت امام موسی صدر» و دیپلماتهای ربوده شده،‌ اشاره کرد.
به گزارش توانا،‌ این نرم‌افزار هم‌اکنون در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در سالن نرم‌افزارهای رسانه‌ای، بخش نرم‌افزارهای کاربردی، غرفه 752، مؤسسه فرهنگی نرم‌افزاری آرمان ارائه می‌شود.

این نرم افزار هم اکنون در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب عرضه می شود.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط