loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «نسیم شمال» بزودی منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : محمود حکیمی

محمود حکیمی از نگارش تازه‌ترین اثر خود با عنوان سید اشرف‌الدین گیلانی ملقب به نسیم شمال برای گروه سنی نوجوان خبر داد.

چهارشنبه 21 مهر 1389

محمود حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص تازه‌ترین آثار منتشر شده خود، با عنوان مجموعه کتاب «در مدرسه‌ها»، اظهار داشت: این مجموعه کتاب‌ها برای گروه سنی نوجوان به نگارش در آمده و توسط انتشارات قلم به چاپ رسیده است.
وی با بیان اینکه مجموعه کتاب «در مدرسه‌ها» درباره شاعران ایران زمین است، اضافه کرد: این مجموعه کتاب‌ها به عنوان مکتب نیست بلکه نوجوانان با خواندن این اثر در مدرسه شاعران حضور پیدا کرده و از نوشته‌ها و اشعار آنها استفاده می‌کنند به خصوص از شاعر ایران زمین سعدی که اثر او دارای نثر و شعر است.
حکیمی ادامه داد: تاکنون ده اثر از مجموعه کتاب «در مدرسه‌ها» با عنوان در مدرسه مولانا، جلال‌الدین محمد بلخی، حکیم توس، پیر نیشابور، سعدی پیرازی، علامه اقبال لاهوری، ناصرخسرو قبادیانی، سنایی، جلال‌الدین همایی و پروین اعتصامی منتشر شده و هم‌اکنون مشغول نگارش کتاب سید اشرف‌الدین گیلانی ملقب به نسیم شمال هستم.
وی افزود: در ابتدای مجموعه کتاب‌های «در مدرسه‌ها»، زندگینامه شاعران و نظر شخصیت‌های ادبی درباره آن شاعر و سپس درس‌ها و ابیاتی برای نوجوانان به زبان ساده آورده شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط