loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دورهها و پیشگامان بیداری اسلامی نوشته اراکی

کتاب «دوره‏ها و پیشگامان بیداری اسلامی» نوشته آیت‏الله محسن اراکی با ترجمه محمد مقدس تجدید چاپ می‌شود.

شنبه 24 مهر 1389

استاد اراکی، استاد سطوح عالی حوزه و رییس سابق مرکز اسلامی انگلیس، این مراحل را در کتاب حاضر بررسی و نقاط عطف این تحول بنیادین را تحلیل کرده است.

این پژوهش که تصویر دقیقی از خیزش اسلامی در اذهان مخاطبان فراهم می‏کند، در سه بخش «آغاز بیداری اسلامی»، «مرحله سازندگی فکری» و «انقلاب و تأسیس حکومت» تدوین شده است که زندگی و برنامه‌های انقلابی و دستاوردهای سید جمال الدین اسدآبادی، زندگی و اندیشه و دستاوردهای علامه شهید صدر(ره)، زندگی و اندیشه امام خمینی(ره)، قیام پانزده خرداد، پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌ها و دستاوردهای امام خمینی(ره) برخی از مهمترین عناوین بخش‌های مختلف این کتاب تاریخی ـ تحلیلی‌اند.

کتاب «دوره‏ها و پیشگامان بیداری اسلامی» نخستین بار از سوی موسسه فرهنگی و انتشاراتی فراکتاب در سال 1379 و در 227 صفحه منتشر شد و در آینده‏ای نزدیک، با صفحه‏آرایی و ناشری جدید تجدید چاپ می‌شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط