loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب معرفی شده در «خندوانه» به چاپ سیزدهم رسید

انتشارات مرتبط : کتابستان معرفت

نویسندگان مرتبط : داوود امیریان

رمان نوجوان «گردان قاطرچی ها» اثر داوود امیریان از سوی نشر کتابستان معرفت به چاپ سیزدهم رسید.

سه‌شنبه 21 خرداد 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، رمان «گردان قاطرچی ها» که داوود امیریان آن را برای مخاطب نوجوان نوشته، به چاپ سیزدهم رسید.

این رمان که فضای آن طنزآمیز است، بخشی از ابعاد حماسه های رزمندگان غیور دفاع مقدس را در قالبی جدید بیان می کند و همین فضای جذاب برای نوجوانان موشکافی می شود.

در این رمان ماجرای چند رزمنده روایت می شود که سرپرستی یک گردان قاطر را در دست می گیرند تا آذوقه و مهمات مورد نیاز عملیات رزمندگان را از این طریق به بالای کوه منتقل کنند.

این کتاب در فصل آخر مسابقه کتابخوانی که توسط برنامه «خندوانه» معرفی شده بود با اقبال مخاطبان نیز روبه رو شده و توانسته در مدت کوتاهی به این عدد دست پیدا کند.این اثر پس از کسب موفقیت های پی در پی در جشنواره های مختلف به ویژه دریافت جایزه کتاب فصل، پس از اینکه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد چندی است که از سوی انتشارات کتابستان معرفت روانه بازار کتاب شده است.

چاپ سیزدهم این کتاب ۲۷۲ صفحه ای با قیمت ۳۰ هزار تومان از سوی نشر کتابستان معرفت منتشر شده است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا، اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط