loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ نهم برای روایت دلدادگی دختر اهل سنت به پسر شیعه

انتشارات مرتبط : عهد مانا

نویسندگان مرتبط : مجید پورولی کلشتری

روایت دلدادگی دختری از اهل سنت به پسری شیعه به چاپ نهم رسید، این کتاب در کمتر از یک سال با چنین استقبالی مواجه شده است.

یکشنبه 2 تیر 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، «فرشته ای در برهوت»، نوشته مجید پورولی کلشتری، روایت داستانی دختری از اهل سنت سیستان و بلوچستان است که دل در گرو پسری از شیعیان دارد و پس از مخالفت های فراوان خانواده، پسر به خواستگاری دختر می رود. جلسه خواستگاری او به اثبات حقانیت امیرمؤمنان علی (ع) می گذرد و خانواده دختر را متحول می کند. این جلسه با تعصب بزرگ خاندان او به چالش کشیده می شود و...

بخشی از کتاب:

حکیمه ‏خاتون آرام آرام پیش آمد و در یک قدمی رسول ایستاد و پرسید: آن جانماز را که تربتِ کربلا بود همراهت آورده ‏ای؟!

رسول سری تکان داد. دست کرد توی جیبش و جانمازِ کوچکِ سبزی را بیرون آورد و طرفِ حکیمه‏ خاتون بُرد. حکیمه ‏ خاتون جانماز را گرفت و نگاهش کرد و گفت: می ‏شود برای من باشد؟! تا همیشه!

رسول سری تکان داد. از سر و صورتش آبِ باران می ‏ چکید و شانه ‏ اش از شدّت گریه تکان می ‏خورد. حکیمه ‏ خاتون نگاهش کرد و گفت: حالا برو...

رسول توی هق هقِ گریه گفت: برای همیشه؟

فرشته ای در برهوت، اثر مجید پورولی کلشتری، به همت انتشارات عهدمانا در ۷۲ صفحه منتشر شده و در کمتر از یک سال به چاپ نهم رسیده است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا، اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط