loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ پنجم «آه با شین» با طرح جلدی متفاوت منتشر شد

انتشارات مرتبط : سوره مهر

چاپ پنجم رمان« آه با شین» نوشته محمد کاظم مزینانی با طرح جلدی متفاوت به تازگی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

یکشنبه 2 تیر 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، این کتاب دومین رمان بزرگسال محمدکاظم مزینانی بعد از «شاه بی شین» با موضوع انقلاب است که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شده و تا کنون نزدیک به ده هزار نسخه از این کتاب به فروش رسیده است.

«آه با شین» روایت کننده فعالیت یک مبارز انقلابی چپ با فضای فکری کمونیستی است که از دهه 20 شمسی و بدو تولد شخصیت اصلی داستان آغاز می شود و تا سال 90 ادامه دارد. در این رمان به نوعی به تناقضات و تفاوت های نسلی بین شخصیت اصلی و فرزندش اشاره شده است.

کتاب «آه با شین» اطلاعات خوبی در اختیار خواننده قرار می دهد، به خصوص در حوزه مردم شناسی و علومی که کمتر به آن ورود پیدا کرده اید اطلاعات نویسنده مشخص می شود. به وضوح مشخص است مزینانی قبل از نگارش داستان هایش بر روی مسائل تاریخی جست و جوی بسیار می کند و این آثار را پدید می آورد.

در حالیکه در «آه با شین» بار اصلی داستان در گذشته نهاده شده و چندین نسل را روایت می کند ترفند نویسنده در نگارش به گونه ای است که هیچگونه فلش بک و روزنه به گذشته به نظر نمی رسد. ظرفیت هایی در داستان انقلاب وجود داشت که تابه حال استفاده نشده، قوت اصلی کار مزینانی نثرکار و توصیفات آن است و هر کس خود را در قسمتی از کتاب بیشتر از قسمت دیگر احساس می کند.

رمان «آه با شین» به غیر ار برگزیدگی در بزرگترین جایزه ادبی کشور یعنی جایزه جلال آل احمد، در جشنواره داستان انقلاب نیز برگزیده شده است.

بخشی از کتاب را در ادامه خواهید خواند :

« نطفه شازده در همین عمارت کاشته شده بود، در همین اتاق پنج دری، پای طاقچه های گچ بری شده و سقف آینه کاری، مثل نطفه یک دختر و هفده پسر دیگر، از زن های صیغه ای و عقدی، آسمان اعیانی عمارت، زن هایی با پیراهن حریر عروسی و یقه دالبردلبرانه، روی قالیچه ای ترکمنی که دو تا غزال از دویست سال پیش میان رج های ابریشمی آن گیر افتاده بودند و هرچه می دویدند به جایی نمی رسیدند.... »

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک کنید .

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط