loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«برخیزید»، مجموعه خاطرات شفاهی آهنگساز سرودهای انقلابی منتشر شد

انتشارات مرتبط : راه یار

نویسندگان مرتبط : روح الله رشیدی

کتاب «برخیزید» مجموعه خاطرات شفاهی سیدحمید شاهنگیان از آهنگسازان و مدیران تاثیرگذار حوزه موسیقی انقلاب اسلامی، توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه یار» منتشر شد.

جمعه 14 تیر 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس، کتاب «برخیزید» مجموعه ای از خاطرات شفاهی سید حمید شاهنگیان را در خود جای داده است.

شاهنگیان تنظیم و آهنگسازی بسیاری از سرودهای انقلابی نظیر «برخیزید ای شهیدان راه خدا» و یا «خمینی ای امام» را بر عهده داشته است. وی پس از انقلاب تا سال ۱۳۶۰ نیز در سمت ریاست شورای شعر و موسیقی صداوسیما فعالیت داشت.

کتاب «برخیزید» به دنبال بیان این موضوع است که مساجد، مدارس دینی، روضه ها، هیئت ها، انجمن های اسلامی و جلسات قرآن در جهت تربیت مردم فعالیت کردند و به عنوان یک عامل اصلی در کنار هم آمدن بدنه انقلاب شناخته می شوند.

بستر این هسته ها و مراکز انقلابی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بوده، از اشعار و ترانه های اعتراضی و انقلابی گرفته تا پوسترها، کارت پستال ها، دیوار نوشته ها، نمایشنامه ها و تئاترها، مستندها، عکس ها و . . . همه و همه ابزاری بودند در دست هنرمندان و مردم تا به گسترش و عمق فکری و عینی انقلاب یاری رسانند

این کتاب به کوشش روح الله رشیدی و در ۲۰۷ صفحه، با قطع رقعی و قیمت ۲۴ هزار تومان به چاپ رسیده است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط