loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اولین رمان عاشقانه مهدوی از سوی دفتر نشر معارف به چاپ رسید

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : آمنه پازکی

اولین رمان عاشقانه مهدوی و اثر برگزیده «اولین بخش دانشگاهی دوازدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت» به چاپ رسید.

دوشنبه 7 مرداد 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا، «ادموند» اولین رمان عاشقانه ای است که از سوی دفتر نشر معارف، راهی بازار نشر شده است.

شخصیت اصلی این داستان شخصی به نام ادموند است، ادموند پارکر، جوانی مسیحی از خانواده ای بسیار معروف و سرشناس انگلیسی، دکترای رشته حقوق و از دانشجویان نخبه است. رؤیاهای وحشتناکی گاه گاه به سراغش می آید که معنی آن ها را نمی فهمد، گاهی اوقات احساس می کند عیسی مسیح (ع) در آن خواب ها برای نجاتش می آید، پس بر آن می شود که به جستجوی حقیقت آن ها بپردازد اما کسی نمی تواند کمکش کند تا اینکه دست سرنوشت او را به سویی سوق می دهد و ادموند در مسیر سختی برای یافتن حقیقت واقع می شود.

در مسیر دشوار رسیدن به حقیقت، دختر جوان مسلمانی سر راهش قرار می گیرد که برای او نشانه ای می شود از جانب خداوند، نشانه ای حاکی از عشق عمیق و پیوند قلبی او به اسلام، پس تصمیم به ازدواج با ملیکا و مشرّف شدن به دین اسلام می گیرد که همین مسئله سرآغاز بزرگ ترین دردسر زندگی اش می شود.

در جریان اتفاقاتی با فشار دست های پنهان صهیونیسم مجبور به جدایی از همسرش می شود و تا نزدیکی مرگ می رود اما معجزه ای او را به زندگی برمی گرداند و در دلش امید دارد که روزی عشقش را دوباره پیدا می کند. بعد از گذشت دو سال فراق و جدایی، موقعیتی فراهم می شود که از انگلستان فرار کند و برای یافتن همسرش به ایران بیاید، اما در ایران متوجه می شود که باید به عراق سفر کند.

ادموند، نماد همه انسان های آزاده و متدینی است که برای یافتن نور حقیقت و آن یگانه منجی موعود از مسیرهای صعب العبور می گذرند تا خود را به آن آخرین حجّت خداوند بر روی زمین برسانند و چه بسا که در این راه متحمل رنج های فراوان شوند اما عشق سوزان و چشمه جوشان ایمانشان به آن حضرت، آن ها را در رسیدن به این هدف نهایی یاری می رساند.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

زهره سادات امیری

اینکه خیلی وقته به چاپ رسیده تازه خبرش و می زنید؟

متاسفانه اثر قوی ای ام نیست... نویسنده انگار هیچ دانشی از داستان نویسی نداره!

از اون بدتر خلاصه کل کتاب و هم تو سایت اینجا هم سایت های دیگه هم تو مقدمه کتاب نوشته این چه کار غیر حرفه ایه؟

اصلی ترین نقاط داستان و تو خلاصه اوورده وقتی کتاب و میخونی همه چی و میدونی چون اون خلاصه رو دیدی... جزئیاتم که هیچی نداره... به ساده ترین شکل همه چی و پیش میبره و خیلی مزه...

فقط به محتوا توجه داشتن نه به ساختار اهمیتی دادن نه داستان پردازی...

اثر خیلی ضعیفه از نظر ساختار و داستان پردازی.

طراحی جلد قدیمیش خوب نبود این طراحی جلد جدیدشم اصلا خوب نیست و هیچ تناسبی با شخصیت کتاب نداره... چرا انقدر بد سلیقگی...

فقط یه خواننده ناشی و کتاب نخونده، میتونه بگه این کتاب خوبه یا اینکه خواننده ای باشه سر محتوا تعارف کنه و توجهی به داستان پردازی و ساختار ضعیف کتاب نداشته باشه.

یعنی نویسنده انگار اصول اولیه داستان نویسی رو هم نمیدونه... کفر آدم درمیاد...

7 مرداد 1398

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط