loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

موج دوم «کتاب قهرمان» با «آب هرگز نمی میرد» کلید می خورد

انتشارات مرتبط : مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسندگان مرتبط : حمید حسام

دومین دوره از پویش کتاب خوانی «کتاب قهرمان» در باغ کتاب آغاز می شود.

یکشنبه 13 مرداد 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری فارس مراسم افتتاحیۀ دومین دوره از پویش کتاب خوانی «کتاب قهرمان» و رونمایی از تیزر سینمایی این اثر دوشنبه ۱۴ مرداد، ساعت ۱۷ در باغ کتاب برگزار می شود.

این پویش به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و با هدف شناساندن قهرمانان ایران عزیز به جوانان و نوجوانان برگزار می شود و دورهٔ اول آن به کتاب «سرباز کوچک امام»، خاطرات مهدی طحانیان اختصاص یافت. دورهٔ دوم این مسابقهٔ کتاب خوانی این بار با اثری خواندنی از حمید حسام، نویسندۀ چیره دست دفاع مقدس به سراغ مخاطبان خود می رود.

کتاب محوری این دوره از پویش، خاطرات رزمندۀ سرافراز و جانباز گران قدر جنگ تحمیلی، میرزا محمد سلگی، فرمانده گردان اباالفضل لشکر ۳۲ انصارالحسین است که با عنوان «آب هرگز نمی میرد» با تلاش مشترک نشر صریر و انتشارات ۲۷ بعثت منتشر شده است.

در این مراسم تیزر سینمایی این کتاب نیز رونمایی خواهد شد. این تیزر سینمایی به کارگردانی حسین دارابی و بازی امیرحسین صدیق ساخته شده است. تولیدکنندهٔ این اثر سازمان بسیج صداوسیما و مجری طرح آن نیز باشگاه فیلم سورهٔ حوزهٔ هنری است.

دومین دوره از پویش «کتاب قهرمان» با جوایز ارزنده و میلیونی، از مرداد سال جاری آغاز و تا پایان مهر ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

این مراسم روز دوشنبه ۱۴ مرداد، در باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می شود و میزبان علاقه مندان به حوزۀ فرهنگ و ادب خواهد بود.

برای خرید اینترنتی کتاب «آب هرگز نمی میرد» از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک کنید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط