loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«داستان رویانا» روایتی از گام جهانی تیم شهید آشتیانی در درمان ناباروری

انتشارات مرتبط : راه یار

نویسندگان مرتبط : محمدعلی زمانیان | بهنام باقری

پس از جنگ تحمیلی، عده ای جوانِ از جنگ برگشته، دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند مجموعه ای را راه اندازی کنند که برای اولین بار مشکل «نازایی» را در کشور حل می کرد.

سه‌شنبه 12 شهریور 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، کتاب «داستان رویانا»، روایت تاریخ شفاهی از اقدامات شهید دکتر سعید کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان از تأسیس تا تثبیت و پیشرفت است که توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شده است.

این کتاب، خاطرات ناب و منتشر نشده از روند شکل گیری پژوهشگاهی را روایت می کند که موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه سازی شد.

در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانیم: پس از جنگ تحمیلی، عده ای جوانِ از جنگ برگشته، دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند مجموعه ای را راه اندازی کنند که برای اولین بار مشکل «نازایی» را در کشور حل می کرد. انگیزه آن ها برای حرکت، امید به توشه آخرتی بود که از ثمره تلاش شان فراهم می آمد. سال ها بعد از آن، همه تصمیمات و اقدامات و رنج ها، نتیجه کارشان نماد پیشرفت ایران شد و به باز کردن گره زندگی خانواده های گرفتار انجامید.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط