loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «ادب عاشقی» به چاپ دهم رسید

انتشارات مرتبط : دفتر نشر معارف

نویسندگان مرتبط : محمدرضا عابدینی

کتاب ادب عاشقی اثر حجت الاسلام عابدینی از سوی نشر معارف به چاپ نهم و دهم رسید.

یکشنبه 31 شهریور 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «ادب عاشقی» اثر حجت الاسلام عابدینی از سوی نشر معارف به چاپ نهم و دهم رسید.

این کتاب که به آداب حضور در مجالس اهل بیت (ع) می پردازد پیش از محرم توسط حجت الاسلام پناهیان رونمایی شده بود و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

حجت الاسلام پناهیان در جلسه رونمایی این کتاب گفت: چقدر انتخاب خوبی بود که از عنوان «ادب عاشقی» استفاده شد و نه ادب عزاداری، چرا که افرادی که به این مجالس می روند اولا دنبال عاشقی هستند و عزاداری و ماتم به معنایی که عوام می فهمند و می گویند چقدر عزاداری می کنید، بروید دنبال شادی و نشاط، در آن نیست چرا که مجالس اهل بیت از آنجایی که مجالس عاشقی هستند بیشترین نشاط را در دل انسان ایجاد می کنند.

کتاب «ادب عاشقی» که مشتمل بر سلسه مباحث حجت الاسلام محمدرضا عابدینی با موضوع آداب حضور در مجالس اهل بیت علیهم السلام است با کوشش علی جعفری هرستانی تنظیم و تحت نظر وی در نه فصل به رشته­ تحریر درآمده است.

این اثر که به همت هسته احیاء امر مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام، تهیه و تنظیم شده است تلاش دارد تا با تبیین جایگاه، اهمیت و آثار شرکت در مجالس اهل­ بیت علیهم السلام و سپس ذکر آداب حضور در آن، مخاطبان و مستمعان مجالس اهل بیت علیهم­ السلام را جهت بهره­ گیری هرچه بیشتر از برکات این مجالس مهیا کند.

این کتاب با عنوان «ادب عاشقی» با موضوع آداب حضور در مجالس اهل­ بیت علیهم­ السلام و ناظر به مخاطب و شرکت­ کننده در مجالس اهل بیت علیهم­ السلام برای استفاده هرچه بیشتر و بهتر از این مجالس، جلد نخست از مجموعه­ ای دوجلدی است و جلد دوم این اثر که در مراحل نهایی تدوین قرار دارد با عنوان «ادب خادمی» و با موضوع آداب برپایی و اقامۀ مجالس اهل­ بیت علیهم­ السلام که شامل نکات کاربردی و تشکیلاتی ویژۀ مسئولان هیئات و برگزارکنندگان و خادمان مجالس اهل­بیت علیهم­ السلام است نیز به زودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط