loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب جدید سیدقاسم یاحسینی

نویسندگان مرتبط : سید قاسم یاحسینی

کتاب "یک روز تا پاییز"، دربرگیرنده خاطرات روزانه سردار عباس هواشمی، توسط سیدقاسم یاحسینی تدوین شده است. این اثر جزییات و حقایقی از ابتدا، ادامه و پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را دربر دارد که تا به امروز روایت نشده‌اند.
عباس هواشمی که پیش از انقلاب، معمار و ساکن محله حصیرآباد اهواز بوده، با آغاز جریانات انقلاب به مبارزه با رژیم پهلوی پرداخته و از یک هفته قبل از شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به عنوان فرمانده یکی از دسته‌های سپاه اهواز در منطقه مرزی دشت آزادگان درگیر مبارزه با دشمن متجاوز می شود.

سه‌شنبه 2 آذر 1389

هواشمی در این کتاب با صراحت و صداقت مطالبی نوشته که می‌تواند دستمایه تاریخ‌نگاران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران باشد. همچنین کتاب "یک روز تا پاییز"، یکی از منابع دسته اول برای شناخت علی هاشمی و کارنامه قرارگاه نصرت و دلایل کمتر روایت شده درباره پذیرش قطعنامه 598 سازمان ملل متحد خواهد بود.

 

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط