loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه مفاهیم دینی را به کودکان آموزش دهیم؟

انتشارات مرتبط : حدیث راه عشق

نویسندگان مرتبط : محدثه قاسمی

«هفت سال غفلت از کودک» به قلم محدثه قاسمی با موضوع راهکارهای علمی انتقال آموزه های دینی به کودکان منتشر شد.

دوشنبه 13 آبان 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا، به نقل از خبرگزاری تسنیم، انتشارات حدیث راه عشق، ناشر تخصصی حوزه ازدواج و خانواده، در راستای اهداف فرهنگی خود یعنی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جهت افزایش سلامت روانی خانواده و جامعه با تشریح تربیت دینی به عنوان نقطه امنیت خانه و خانواده و جامعه، اقدام به تولید و چاپ کتاب «هفت سال غفلت از کودک» به قلم محدثه قاسمی، با موضوع راهکارهای علمی انتقال آموزه های دینی به کودکان کرده است.

در این کتاب سعی شده با بیان نکات و مشکلات تربیتی از دوران نوزادی تا هفت سالگی کودک، راهکارهایی به صورت کاملاً عملی و تجربی به والدین و مربیان عزیز برای انتقال بسیار راحت و هرچه بهتر اصول تربیت دینی به کودکان ارائه شود.

برخی ارائه راهکارهای آموزش عملی در زمینه های مفاهیم خداشناسی، حلال و حرام، نجاست و پاکی، حیا، محرم و نامحرم، حجاب، صبر، اسراف، احترام به پدر و مادر، کمک به دیگران، تولی و تبری، عشق به شهدا، آموزش وضو، قبله، آموزش نماز، مفاهیم روزه داری، احترام به قرآن، آداب تفریح، مهمانی، آموزش است و در فصل آخر با ارائه مجموعه شعرها و قصه های جذاب دینی، کتاب را به پایان رسانده است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط