loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گرامافون؛ رمان عاشقانه ای با حال و هوای دانشجویی

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی

نویسندگان مرتبط : علی مرادخانی

رمان عاشقانه «گرامافون» به قلم علی مرادخانی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

دوشنبه 13 آبان 1398

به گزارش پاتوق کتاب فردا به نقل از خبرگزاری تسنیم، "گرامافون" در اصل رمان عاشقانه با حال و هوای دانشجویی است که مخاطب را از دل دانشگاه با خود همراه می کند و در این راه مخاطب را از ساختمان های قدبلند بالاشهر تهران و مسابقات بین المللی هنرهای رزمی تا بادگیرهای باشکوه شهر یزد و از ویرانه های زلزله سر پل ذهاب تا خاک نرم شلمچه به تماشا می نشاند.

این رمان که به تازگی منتشر شده با استقبال خوب مخاطبین روبه رو شده است.

به گفته نویسنده کتاب این رمان به زودی صدایش به دانشگاه ها می رسد و با نوای خود می تواند طعم عاشقانه ای دانشجویی را به دانشجویان بچشاند.

"گرامافون" اولین اثر این فعال فرهنگی و رسانه است اما نثر روان و سوژه آن می تواند در دل مخاطبان بنشیند و جای خود را باز کند.

در برشی از کتاب می خوانیم:

عاشق که آنقدر پفکی نمیشه! پسر یه دل درد معمولی گرفتی داری زمین و زمانو فحش میدی. غربت و آوارگی اول راه عشقه. عشق ولی اگه میخوای بری این راهو، جونتو بگیر تو دست و برو، دختر شاه پریون عطر سیب سرخو از ده فرسخی می فهمه. مثل رعنا، رعنا هم از ده فرسخی فهمید کی راست راستکی عاشقه...

رمان عاشقانه "گرامافون" با موضوع ازدواج دانشجویی در قطع رقعی و در 242 صفحه، به قلم علی مرادخانی به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

برای خرید اینترنتی این کتاب از سایت پاتوق کتاب فردا اینجا را کلیک نمایید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط