loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ دوم سه کتاب از محمدرضا سرشار

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

چاپ دوم کتاب‌های «غریبه‌ها»، «جاسوس» و «عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی‌نژاد» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.
کتاب «عکس یادگاری با کت دکتر احمدی‌نژاد» خاطرات محمدرضا سرشار از انتخابات مجلس ششم در سال 78 است که او و دکتر احمدی نژاد هر دو نامزد انتخابات بودند.
در این کتاب حضور دکتر احمدی‌نژاد و بسیاری از دولتمردان فعلی در این خاطرات منعکس شده است و پیش از این در سال 1388 توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود و چاپ دوم آن نیز با شمارگان در 2500 نسخه توسط همین ناشر منتشر شده است
دو کتاب با عناوین «جاسوس» و «غریبه‌ها» از سری مجموعه کتاب‌های «قصه‌های انقلاب» نیز توسط سوره تجدید چاپ شده است.
کتاب «غریبه‌ها» منتخبی از چهار داستان است که برای گروه سنی نوجوان انتخاب شده است و در آن چهار داستان با عناوین «آخر تعزیه» علی‌اکبر والایی، «بسته عجیب» اثر م.تقوا، «شاخه‌های شکسته» و «غریبه‌ها» اثر محمدحسین کیانپور منتشر شده است. این چهار داستان توسط محمدرضا سرشار برگزیده و ویراستاری شده است.
کتاب «جاسوس» که کتاب ششم از مجموعه «قصه‌های انقلاب» است چهار داستان مخصوص گروه جوان است که علی آقاغفار، مجید درخشانی، محمدحسین کیانپور و حسین عبدی داستان‌های «اولین نقش من»، «جاسوس»، «مجسمه» و «نقشه» را تالیف کرده‌اند.
سوره مهر این دو اثر را در شمارگان 25000نسخه در نوبت دوم چاپ کرده است.
گفتنی است اثار این نویسنده برجسته ادبیات داستانی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 18 آذر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط