loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقبال از «لحظه‌های انقلاب»

نویسندگان مرتبط : محمود گلابدره ای | دفتر پژوهشهای مؤسسه کیهان

کتاب "لحظه‌های انقلاب" نوشته محمود گلابدره‌ای، در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های فروشگاه انتشارات کیهان در هفته‌های اخیر قرار گرفته است. گلابدره‌یی نگارش "لحظه‌های انقلاب" را در اواخر سال 1359 به اتمام رساند. این اثر تاکنون 3 چاپ را توسط ناشران مختلف پشت سرگذاشته و چاپ چهارم آن توسط انتشارات کیهان، در دسترس قرار گرفته است.

وقایع روزهای پایانی حکومت شاه خائن در این کتاب با نثری داستانی، توصیف شده‌اند و محمود گلابدره‌یی مشاهدات خود از مبارزات مردمی را در قالب 38 روایت به تصویر کشیده است.

کتاب "لحظه‌های انقلاب" در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های فروشگاه انتشارات کیهان در هفته‌های اخیر قرار گرفته و سی‌وچهارمین جلد از مجموعه کتاب های "نیمه پنهان" با عنوان "اشرف پهلوی؛ در حسرت آرزوهای بر باد رفته" و مجلدات سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم از مجموعه "سیمای کارگزاران فرهنگ سیاست" با محوریت نخست‌وزیران حکومت پهلوی دوم، "علی امینی"، "امیرعباس هویدا" و‌"اسدالله علم" از دیگر آثار پرفروش این انتشارات‌اند.‌

آثار متعددی از ناشران حوزه‌های دفاع‌مقدس و ‌انقلاب اسلامی نیز در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب عرضه می‌شوند.

شنبه 20 آذر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط