loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تجدید چاپ چهار اثر داستانی علی موذنی

نویسندگان مرتبط : علی موذنی

چهار کتاب «دوستی»، «کلاهی از گیسوی من»، «قاصدک» و «دلاویزتر از سبز» نوشته علی موذنی با ویرایش جدید از سوی انتشارات سوره مهر تجدید چاپ می‌شوند.

«کلاهی از گیسوی من»، اولین مجموعه داستان علی موذنی است که اولین بار در سال 68 منتشر شد و از سوی این انتشاراتی با ویرایش جدید به چاپ دوم می‌رسد.

دو کتاب «قاصدک» و «دوستی» هم که در سال 76 به چاپ دوم رسیده بود با ویرایش و اصلاح به چاپ سوم می‌رسد و «دلاویزتر از سبز» هم که چندی پیش به چاپ دوم رسیده بود، دوباره منتشر می‌شود.

علی موذنی، متولد ۱۳۳۷ ، فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی و داستان‌نویس است. «ظهور»(رمان برگزیده در سال ۷۸)، «چهار فصل»، «سفر ششم»، «ملاقات در شب آفتابی»(برگزیده جایزه کتاب سال ۷۶)، «دلاویزتر از سبز»(داستان برتر بیست سال داستان‌نویسی)، «ارتباط ایرانی»(رمان تحسین شده از طرف شورای نویسندگان روسیه) و «مامور» از جمله آثار منتشر شده او به شمار می‌آید. مامور تازه ترین اثر موذنی، برگزیده یازدهمین جشنواره کتاب فصل، سال گذشته(88) از سوی انتشارات «کتاب نیستان» روانه باراز کتاب شد.

گفتنی است غالب آثار این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

دوشنبه 22 آذر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط