loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ دوم «جاسوس» به قلم محمدرضا سرشار

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

چاپ دوم کتاب «جاسوس» از سری مجموعه کتاب‌های «قصه‌های انقلاب» به قلم محمدرضا سرشار توسط انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شده است.

کتاب «جاسوس» که کتاب ششم از مجموعه «قصه‌های انقلاب» است چهار داستان مخصوص گروه جوان است که علی آقاغفار، مجید درخشانی، محمدحسین کیانپور و حسین عبدی داستان‌های «اولین نقش من»، «جاسوس»، «مجسمه» و «نقشه» را تالیف کرده‌اند و به انتخاب و ویراستاری محمدرضا سرشار در این کتاب منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
« حیدر مثل جنچجوها، لب پشت‌بام دراز کشید و تی کفی تیرکمانش سنگریزه‌ای گذاشت و آن را به طرف سربازها گرفت. من دلم لرزید. حیدر گفت: چرا معطلید؟ یاالله دیگر!
تا آمدم حرف بزنم، تیرکمان حبیب که کنار گوشم بود، وینگ صدا کرد و سرباز بیچاره را دیدم که خم شد و دوید توی پاسگاه.
صدایی خنده حبیب بلند شد. کمی بعد سرباز دیگر هم خم شد و دوید تو. حیدر هم خندید. ناگهان جمعیت به طرف در هجوم برد و همه رفتند تو.
یک شیخ از ته جمعیت دستهایش را بلند کرد و گفت:
نفرین و مرگ بر شاه؛ درود بر خمینی!
جمعیت، شعار را تکرار کرد.»

کتاب «جاسوس» در 88 صفحه و شمارگان 2500 نسخه توسط سوره مهر منتشر شده است. گفتنی است کتابهای فراوانی از این نویسنده و منتقد ادبی در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

سه‌شنبه 23 آذر 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط