loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«سلوک باران» محدثی باز چاپ می‌شود

نویسندگان مرتبط : مصطفی محدثی خراسانی

مجموعه سروده‌های مصطفی محدثی خراسانی با عنوان «سلوک باران» به زودی توسط انتشارات سوره مهر تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری انتشارات سوره مهر، این کتاب تولید دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بوده و برای اولین‌بار در سال 85 منتشر شده است.

در این مجموعه،بیش از 50غزل،تعدادی دوبیتی و رباعی و دو مثنوی از سروده‌های شاعر گنجانده شده است. اکثر شعرها سروده‌های شاعر در فاصله سالهای ٧٨ تا ٨٥ است و تعداد محدودی از شعرها نیز انتخاب شده از مجموعه‌های قبلی شاعر است.

«سلوک باران» در قالب‌های کلاسیک سروده شده‌ و به لحاظ موضوع نیز از تنوع چشمگیری برخوردار است و در میان آنها می‌توان شعرهای سیاسی، اجتماعی، عرفانی، عاشقانه و گاه حماسی را سراغ گرفت.

پیش از این دفتر،مجموعه‌های شعر«شاعران پروازی»،«گزیده ادبیات معاصر شماره ٤٦»،«هزار مرتبه خورشید»،«طنین کوه»،«ولی مهر» از این شاعر منتشر شده است.

چاپ دوم « سلوک باران » در 88 صفحه قطع رقعی با قیمت 2400 تومان منتشر می‌شود.
مصطفی محدثی‌خراسانی در سال 1340 در شهرستان تایباد چشم به جهان گشود اما از دوران کودکی تا طی مراحل عالی تحصیلاتش را در مشهد گذرانده است.
آغاز فعالیت جدی او در سرودن هم‌زمان بود با تشکیل گروه شعر حوزه هنری مشهد در سال 1364 گروهی که توانست جریان‌سازترین گروه شعر در شهرستانهای کشور با%D

دوشنبه 6 دی 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط