loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محصولات ویژه «جنگ نرم» در «پاتوق کتاب»

به مناسبت ایام حضور پرشور مردم انقلابی کشور در حمایت و بیعت با رهبر معظم انقلاب، ایام عزاداری سالار شهیدان(ع) و ماه محرم، پایگاه اینترنتی «پاتوق کتاب» ویژه نامه‏هایی با عنوان «محصولات ویژه محرم» و «محصولات ویژه جنگ نرم و بصیرت» را روی سایت خود قرار داد. این ویژه‏نامه به معرفی کتاب‌های و نرم افزارهای برگزیده درباره قیام امام حسین(ع)، نهضت عاشورا، بصیرت حسینی، جنگ نرم و... می‌پردازد.

در ویژه‌نامه محرم 105 کتاب تحلیلی ـ تاریخی، شعر، داستان، رمان و نرم افزار تحلیلی و مداحی درباره نهضت حسینی(ع) معرفی شده است. در این ویژه‌نامه کتاب‌هایی از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، شیخ مفید، سید بن طاووس، شیخ عباس قمی، شهید مطهری، علامه جعفری، سید جعفر شهیدی، آیت الله جوادی آملی، شهید باهنر، استاد محمدرضا حکیمی، شهید هاشمی نژاد، سید هاشم رسولی محلاتی، محتشم کاشانی، علی معلم دامغانی، سید محمدمهدی میرباقری، علیرضا قزوه، اصغر طاهرزاده، محمدرضا زائری، محمدرضا سنگری، قیصر امین پور، سید مهدی شجاعی، سید احمد خاتمی، کاظم صدیقی، حسن رحیم پور ازغدی و... با معرفی کوتاهی آمده است.

ویژه نامه جنگ نرم و بصیرت شامل 40 کتاب و نرم افزار برگزیده درباره جنگ نرم و فتنه 88 است

سایت «پاتوق کتاب» (به آدرس اینترنتی www.bookroom.ir) پایگاه اطلاع رسانی، معرفی و فروش کتاب «موسسه راهبران کتاب فردا» است. این سایت در راستای تقویت گفتمان فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی با اهداف اطلاع رسانی در حوزه کتاب و معرفی آثار منتشر شده مهم و خواندنی؛ بسترسازی‌ و ارائه راهکارهای اجرایی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه؛ گسترش فروش و توزیع اینترنتی محصولات فرهنگی اعم از کتاب، نرم‎افزار و نشریات؛ و ایجاد امکان دسترسی آسان و سریع به یک بانک اطلاعاتی کامل از محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای دانشجویان و اساتید و... فعالیت خود را آغاز نمود. معرفی متفکران، نویسندگان و هنرمندان برجسته انقلاب اسلامی و امکان دسترسی به آثار برجسته آنها، معرفی نشریات و لوح های فشرده برتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ارائه مشاوره و همکاری در زمینه برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در دانشگاهها، مساجد، هئیت ها، و سیر مطالعاتی پیشنهادی در حوزه های مختلف از قابلیت های این پایگاه اینترنتی است.
در هفدهمین جشنواره کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید در سال 1388، از سایت «پاتوق کتاب» به عنوان پایگاه برتر در زمینه مطالعه مفید تقدیر شد.

سه‌شنبه 7 دی 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط